| کد خبر: 258128 |

7 فروند هواپیما در 6 ماه آینده وارد چرخه پروازی ایران ایر می شود

اولویت ما تعمیر داخلی است و طی ۶ ماه آینده ۷ هواپیما به کار گیری می شود که طبق برنامه پیش می رویم تا هواپیماها یکی پس از دیگری وارد چرخه پروازی شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام آمادگی برای پروازهای اربعین پس از عملیات حج از به کار گیری ۷ هواپیما طی ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی،  شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در مناسبت های خاص مانند ایام حج و اربعین، یکی از الزامات ما تامین هواپیماست که در این راستا دو راه وجود دارد:  افزایش ناوگان از طریق خرید هواپیما  و سرخط کردن هواپیماهای زمینگیر.

فرزادی پور تاکید کرد: اولویت ما تعمیر داخلی است و طی ۶ ماه آینده ۷ هواپیما به کار گیری می شود که طبق برنامه پیش می رویم تا هواپیماها یکی پس از دیگری  وارد چرخه پروازی شود.

گزارش روز را بخوانید؛

◄ هما در واگذاری خدمات بار خارجی شفاف عمل کرده است؟

وی ادامه داد: ظرفیت پرواز با تعداد هواپیما نسبت مستقیم دارد؛ بنابراین در تلاشیم با تامین منابع و خرید هواپیما و همچنین دریچه تعمیر داخلی، ظرفیت بالا برود.

 از سوی دیگر در ایام خاص اولویت ها جابه جا می شود و  تلاش می کنیم در مسیرهای هوایی که درخواست بالایی دارند، پروازهای فوق العاده ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: رسالت ما به عنوان شرکت دولتی ارائه خدمات است، چون اموال، مال مردم است.

وی افزود: شرکت جمهوری اسلامی ایران در خدمت مردم است و اصل خدمتی که می توانیم ارائه دهیم، اولویت دارد.

فرزادی پور با اشاره به این که ایرلاین دولتی فرایند سخت تری سپری می کند اظهار کرد: ان شاءالله سال آینده برای هما سالی خاص با ناوگان قوی تر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تنظیم زمان و استاندارد های خاص در ایام فشردگی پروازها، کار دشواری است ادامه داد:  ایام خاص و مناسبت های ویژه فضای مناسب و امکانات مطلوب، می طلبد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی بازدیدهایی که در طول پروازهای حج داشتم نگاه خدایی، محبت و عشق توأم با معنویت به این مأموریت دیده می شد و حتی یک گله مندی، اعتراض یا درخواست خاص وجود نداشت و شاه کلید این موضوع نیز  تعامل، نگاه جهادی و خدمت به مردم است که در همه سطوح جاری و ساری است و در هر موضوعی این همدلی و وحدت وجود داشته باشد کارها به درستی پیش می رود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    هر چی هواپیمای از رده خارجه را به بهانه تحریمها وارد کشور و مبالغ آنرا دوبله با پورسانت های تحریمی می گذارانند تو سفره مردم بعد میگن مرگ بر آمریکا لعنت به حامی تحریمها که از آب گل آلود ماهی میگیرند لعنت به پوتین بلا و زهر برای ایران زمین

  • ناشناس 0 0

    شرکت هندی ۵۰۰ تا هواپیمای نو سفارش میده اینا در شیش ماه اینده هفت تا هواپیما وارد چرخه میکنن

  • شعبان 0 0

    پس کی هواپیمای نو و صفر وارد ناوگان ایران می‌گردد؟ بلیط فروشی خارجی خوب مستلزم هواپیمای خوب و ایمن میباشد، چرا این درآمدزایی را جدی نمی‌گیرید؟ درسته تحریم هستیم ولی کانال بزنید هواپیمای سالم بخرید ، از بس امارات و ترکیش و سایر همسایه ها بلیط می‌فروشند با این قراضه هواپیماهای ایرانی بعید است سهمی از بلیط فروشی در منطقه و جهان بدست بیاوریم ، با کشورها دوستی و اخوت را بیشتر کنید و در تمام زمینه ها پیشرفت داشته باشیم

  • Mohammad 0 0

    فعلا که نارضایتی مهندسان تعمیر و نگهداری که این هواپیماهای قراضه را ۴۰ سال بر خط نگه داشتند ، از حقوق پایین، ممکنه همینایی هم که موجوده از چرخه پروازی خارج کنه.