| کد خبر: 182377 |

◄ درخواست ایرانیان مقیم آلمان از هما

با حذف پرواز مونیخ-تهران-مونیخ شرکت هواپیمایی ماهان، تعدادی از ایرانیان مقیم آلمان، در یک درخواست اینترنتی از شرکت هواپیمایی هما خواستند تا این پرواز را در برنامه خود قرار دهد.

تین نیوز

با حذف پرواز مونیخ-تهران-مونیخ شرکت هواپیمایی ماهان، تعدادی از ایرانیان مقیم آلمان، در یک درخواست اینترنتی از شرکت هواپیمایی هما خواستند تا این پرواز را در برنامه خود قرار دهد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرکنسولگری ایران در مونیخ، فراخوان تهیه‌شده از سوی برخی از ایرانیان مقیم آلمان از شرکت هواپیمایی «ایران‌ایر» درخصوص برقراری پرواز مستقیم در مسیر تهران-مونیخ-تهران را منتشر کرد.

متن این درخواست به شرح زیر است:

همان‌طور که اطلاع دارید، پرواز مستقیم مونیخ-تهران (توسط شرکت هواپیمایی ماهان) از ماه فوریه ۲۰۱۹ به دلایل سیاسی و تحریم، دیگر برقرار نیست.

پس از ممنوعیت پرواز شرکت هواپیمایی ماهان، هیچ پرواز مستقیمی میان تهران و مونیخ وجود ندارد. طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، هشت ایرلاین خارجی با پرواز غیرمستقیم (توقف در کشور ثالث)، جایگزین شرکت هواپیمایی ماهان هستند؛ اما ازیک‌طرف هزینه بالای بلیت (درصورت برابر بودن میزان بار و پرواز+توقف با شرایط پرواز ماهان ایر) و از طرف دیگر مدت‌زمان بسیار طولانی پرواز+توقف (در کشور ثالث) موجب بازگشت شرایط سخت سابق (پیش از برقراری پرواز مستقیم ماهان ایر) برای اکثر مسافران مونیخ-تهران شده است. حتی درصورت استفاده از ایرلاین‌های ارزان‌قیمت مانند پگاسوس ایرلاینز، عواملی مانند میزان بار کمتر (‌۲۰ یا ۲۳ کیلو) و مدت‌زمان طولانی توقف در کشور ثالث باعث پرهزینه شدن سفر خواهند شد. نه‌تنها ایرانیان مقیم، بلکه تعداد زیادی از ایرانیان داخل کشور که جهت دیدار بستگان، امور تجاری و پزشکی قصد سفر به ایالت‌های جنوبی آلمان را دارند، نیز دچار سختی خواهند شد.

به همین دلیل، نامه‌ای جهت ارسال درخواست به ایرلاین هما از طرف جمعی از ایرانیان مقیم شهر مونیخ آماده‌شده است که لینک آن به شرح زیر است:

https://secure.avaaz.org/de/community_petitions/Iran_Air_CEO_We_want_direct_flight_between_Tehran_and_Munich_again/?lqkLXnb

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.