| کد خبر: 259023 |

۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد راه سازی در شاهرود منعقد شد

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از انعقاد ۱۰۰ میلیارد تومان طرح راهسازی در شاهرود خبر داد و گفت: چهار پروژه در این قراداد می گنجد که لکه گیری و روکش آسفالت و ... در زمره آنها است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از انعقاد ۱۰۰ میلیارد تومان طرح راهسازی در شاهرود خبر داد و گفت: چهار پروژه در این قراداد می گنجد که لکه گیری و روکش آسفالت و ... در زمره آنها است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، میر عمیدی با بیان اینکه بالغ بر ۵۹ کیلومتر لکه گیری و روکشن آسفالت طی قرارداد با شرکت بخش خصوصی در شاهرود صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و سفر کمیسیون عمرانی مجلس به شاهرود به این موضوع اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه چهار پروژه در شاهرود در دست اجرا دارند که مسیر شاهرود - دامغان تا محدوده حداده یکی از آنها است، افزود: ۱۶ کیلومتر مسیر ظرف دو ماه توسط شرکت روکش آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بیان کرد: ۱۵ کیلومتر در مسیر شاهرود -طرود قرار داد داریم که هفت کیلومتر اجرا شده و هشت کیلومتر دیگر در شرف برنامه ریزی است.

عمیدی با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر لکه گیری در مسیر شاهرود- آزاد شهر روکش آسفالت و لکه گیری خواهد شد تا قبل از آغاز فصل سرما بتوانیم این طرح را تکمیل کنیم، ابراز کرد: طرح های راه روستایی از دیگر اقداماتی است که در شاهرود و میامی در دست اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسیر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و کارخانه فولاد نیز تکمیل شده است، بیان کرد: شش کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت جاده شاهرود- رویان نیز صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.