| کد خبر: 257896 |

آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد.

به گزارش تین نیوز از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید صداقت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از از آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیارد ریال به طور تقریبی ۱۰ کیلومتر در حال انجام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان راه ها و ابنیه فنی را سرمایه های ملی هر کشور عنوان کرد و گفت: این مهم نقش اساسی  را درمبادلات اقتصادی، فرهنگی و ...ایفا می کند.

صداقت، وظیفه توسعه و صیانت از راه ها و ابنیه ها را امری همگانی دانست و خاطر نشان کرد: باید مجدانه در پی گیری و بهسازی راه ها اعم از اصلاح جاده ها و یا بهسازی آسفالت و از این قبیل اقدامات ساعی باشیم.

وی اذعان کرد: از مزایای اجرای این پروژه ، می توان به حفظ جاده موجود، بهبود رفت و آمد، افزایش ایمنی خودروها و کاهش تصادفات جاده ای و بهسازی و اصلاح و ساماندهی روکش آسفالت محور دامغان_ معلمان اشاره کرد.

صداقت در پایان گفت: طول محور دامغان به  معلمان ۱۱۵ کیلومتر است که قسمتی از کریدور شمال به جنوب است و استان های شمالی را  به جنوب کشور متصل می کند و از این حیث از اهمیت فراوانی برخوردار است و در آینده نزدیک نیز سایر نقاط آن مرمت و آسفالت خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.