| کد خبر: 252720 |

در بهمن ماه ۱۴۰۱ ثبت شد؛

تردد بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار وسایل نقلیه در راه های ورودی استان سمنان

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای استان سمنان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای استان سمنان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان)، محمدحسین فیروزجائیان عنوان کرد: بر اساس آمار احصا شده از سامانه های ترددشمار منصوب در محورهای برون شهری استان سمنان، در ماه گذشته بیش از یک میلیون و ۴۲۰ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از محور شریف آباد ایوانکی و بالعکس با متوسط تردد بیش از ۲۰ هزار خودرو در روز به عنوان پرترددترین محور استان یاد کرد و افزود: تردد در بهمن ماه سالجاری نسبت به سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی داشته است که بیش از ۲۶ درصد از حجم تردد ماه گذشته را ناوگان سنگین تشکیل داده است.

وی با تاکید به افزایش تردد در بهمن ماه ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در ماه های پایانی سال، گشت های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه های استان هستند.

فیروزجائیان گفت: سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه ها، وضعیت جاده ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می دهد.

گفتنی است ۵۷ دستگاه سامانه تردد شمار، ۲۷ دوربین نظارت تصویری، ۴ سیستم توزین در حال حرکت و ۶۴ سامانه ثبت تخلف در محورهای استان سمنان فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.