| کد خبر: 217700 |

خستگی و خواب آلودگی علت ۶۴درصد تصادفات استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از مرگ ۱۰۰ نفر در جاده های برون شهری این استان از ابتدای فروردین ماه تا مردادماه امسال خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان سمنان از مرگ ۱۰۰ نفر در جاده های برون شهری این استان از ابتدای فروردین ماه تا مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ تقی کبیری، رئیس پلیس راه استان سمنان در شورای ترافیک استان از کاهش تصادفات و تلفات جانی در این استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا مرداد ۹۸، ۲هزار و ۱۹۰ مورد سانحه رانندگی جرحی در استان سمنان روی داد که این رقم در سال جاری با ۳۱ درصد کاهش به یک‌هزار و ۵۱۰ مورد کاهش یافت.

وی ادامه داد: در مجموع، کل تصادف ها در از ابتدای فروردین تا مرداد ۹۸ در استان سمنان، سه هزار و ۱۶۴ مورد بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری با ۳۸ درصد کاهش ۲ هزار و ۲۸۶ مورد بوده است.

 رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه بیشترین علت سوانح رانندگی در استان سمنان از نوع واژگونی خودرو است افزود: براساس آمار و کارشناسان پلیس راه استان، علت ۶۴ درصد از سوانح رانندگی در جاده های استان از نوع واژگونی خودرو به دلیل خستگی و خواب آلود بودن و توجه نکردن به جلو از سوی راننده وسایل نقلیه است.

سرهنگ کبیری گفت: از ابتدای فروردین تا مرداد سال ۹۸ یک هزار و ۲۴۹ نفر در استان به دلیل سوانح رانندگی در جاده‌های استان مجروح شدند که این رقم در مدت مشابه سال ۹۹ با ۲۶ درصد کاهش به ۹۲۵ مورد رسید.

وی تصریح کرد: از فروردین تا مرداد ۹۸ ، ۱۲۴ تن از هموطنان در راه های ارتباطی استان به دلیل سوانح رانندگی جان باختند که این رقم در مدت مشابه امسال با ۱۹ درصد کاهش به ۱۰۰ فوتی کاهش یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.