| کد خبر: 205067 |

تصادف زنجیره‌ای در دامغان ۱۲ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور سمنان – دامغان خبر داد و گفت: ۱۲ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور سمنان – دامغان خبر داد و گفت: ۱۲ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، مظفر محمدخانی ضمن بیان اینکه امدادرسانی به مردم به‌ویژه در زمان وقوع حوادث یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است، اظهار داشت: تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کفی و دو دستگاه خودروی سواری در محور سمنان – دامغان ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه این حادثه در ۱۰ کیلومتری غرب شهر دامغان و نزدیکی روستای رضی آباد به وقوع پیوست، افزود: پس از گزارش وقوع این حادثه به‌سرعت نیروهای امدادی برای خدمت‌رسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند و اکنون مجروحان به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از اجرای عملیات رهاسازی یک سرنشین خودروی پژو پارس توسط هلال‌احمر و آتش‌نشانی خبر داد و گفت: اتوبوس موردنظر تعداد ۴۴ سرنشین داشته است که تعدادی از آن‌ها جزو مصدومان این حادثه هستند.

مظفر خانی با تأکید بر اینکه علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است، اضافه کرد: چهار دستگاه آمبولانس برای جابه‌جایی مصدومان این حادثه با مشارکت اورژانس ۱۱۵ و هلال‌احمر ساماندهی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.