| کد خبر: 164024 |

ورود اولین قطار بین‌المللی گردشگری به استان سمنان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از ورود اولین قطار بین المللی گردشگری به استان سمنان خبر داد و گفت: این استا پهناور و زیبا به عنوان یکی از مقاصد گردشگران خارجی مسافر قطار بین المللی گردشگری انتخاب شده است.

تین نیوز

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از ورود اولین قطار بین المللی گردشگری به استان سمنان خبر داد و گفت:  این استا پهناور و زیبا به عنوان یکی از مقاصد گردشگران خارجی مسافر قطار بین المللی گردشگری انتخاب شده است.

به گزارش تین‌نیوز،  محمد جهانشاهی با اعلام این خبر گفت: این قطار بین المللی ، بیست و نهم فروردین  امسال در گرمسار توقف می کند .

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیتهای مناسبی برای جذب گردشگران به ویژه گردشگران خارجی دارد گفت: قطار بین المللی گردشگری نیز به منظور توسعه و رونق صنعت گردشگری در استان سمنان توقف میکند .

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان همچنین از حضور دو میلیون و 700 هزار گردشگر در استان سمنان، از ابتدای نوروز تا کنون خبر داد گفت : بیش از 400 هزار نفر از این گردشگران ، این استان را برای اقامت انتخاب کردند .

به گزارش ایسنا، جهانشاهی ایجاد فضاهای مناسب برای ورود و توقف اولین قطار بوم گردی کشور در روستای بیابانک سرخه و افزایش 110 درصدی اقامت در 35 اقامتگاه بوم گردی استان را از جمله برنامه های گردشگری در نوروز امسال عنوان کرد .

در استان سمنان هزار و 200 اثر تاریخی و طبیعی وجود دارد که 710 در فهرست آثار ملی ثبت شده است

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.