| کد خبر: 153857 |

سرپرست حمل ونقل و پایانه‌های سمنان خبر داد

اعزام 147 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از سمنان به مناطق مرزی

سرپرست اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: تاکنون 147 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی از این استان به مناطق مرزی اعزام شده‌ است.

تین نیوز

سرپرست اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: تاکنون 147 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی از این استان به مناطق مرزی اعزام شده‌ است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان، احسان منصورکیایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اقدامات انجام‌گرفته برای ساماندهی حمل ونقل زائران اربعین حسینی استان سمنان را تشریح کرد.

وی با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافری استان سمنان اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام شده است.

سرپرست اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان سمنان ضمن تشکر از اقدمات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان گفت: برگزاری جلسات در زمینه موضوعات مرتبط با انجمن‌های مسافری استان و تأکید بر به‌کارگیری تمام توان و امکانات تشکل‌های صنفی و اعزام ناوگان و رانندگان تحت پوشش به مرز تعیین‌شده برای جابه‌جایی زوار، تشکیل جلسه‌های توجیهی برای رانندگان وسایط نقلیه عمومی و تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن تجهیزات ایمنی با همکاری پلیس راه استان از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل برای این ایام است.

منصورکیایی، هماهنگی برای فروش بلیط به صورت اینترنتی و حضوری، تأکید و نظارت بر حضور و عملکرد مؤثر مدیران فنی برای کنترل فنی ناوگان مسافری در هنگام اعزام، هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های ذی‌ربط مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس راه، امداد خودروها و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران اربعین را از مهم‌ترین اقدامات اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان سمنان برای این ایام عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به زائران از افتخارات صنوف حمل و نقل و شاغلان بخش جاده‌ای است، افزود: از ابتدای عزیمت زائران اربعین حسینی تاکنون 147 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از استان به مناطق مرزی اعزام شده‌اند که از این تعداد 135 دستگاه به مرز مهران و 12 دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه عزیمت کرده‌اند.

سرپرست اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: به لطف خداوند با همراهی صنوف حمل و نقل جاده‌ای، بیش از 50 دستگاه ناوگان باری و مسافری برای ارائه خدمات نقل و انتقال امکانات و تجهیزات موردنیاز موکبان استان و خادمان حرم حسینی به‌صورت داوطلبانه و مردمی اختصاص یافت.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی 30007070 آماده دریافت انتقادات و شکایت‌های مسافران از وضع نمازخانه‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدمات رفاهی است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.