| کد خبر: 186221 |

◄ ادامه دردسرهای هواپیمایی آتا/ هواپیما نقص فنی داشت، پرواز را لغو نکردیم

مدیر روابط عمومی هواپیمایی آتا نقص فنی یک هواپیما را دلیل تاخیرهای پی در پی پروازهای تهران به ارومیه‌ی این شرکت اعلام کرد و گفت: پس از اینکه یکی از هواپیماهای این شرکت نقص فنی پیدا کرد پرواز را باطل اعلام نکردیم و مسافران این هواپیما با پروازهای دیگر جابه‌جا شدند که این موضوع منجر به ناهماهنگی پروازها شد.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی هواپیمایی آتا نقص فنی یک هواپیما را دلیل تاخیرهای پی در  پی پروازهای تهران به ارومیه‌ این شرکت اعلام کرد و گفت: پس از اینکه یکی از هواپیماهای این شرکت نقص فنی پیدا کرد پرواز را باطل اعلام نکردیم و مسافران این هواپیما با پروازهای دیگر جابه‌جا شدند که این موضوع منجر به ناهماهنگی پروازها شد.

به گزارش تین‌نیوز،  شرکت هواپیمایی آتا در هفته جاری یکی از پرحاشیه‌ترین ایرلاین‌های داخلی بود؛ جریان از این قرار است که چند روز گذشته این هواپیمایی بدون اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به فروش بلیت پرواز نجف کرده بود که منجر به سردرگمی مسافران در فرودگاه امام شد، این در حالی بود که پرواز روز گذشته (28 فرودین ماه) این شرکت در مسیر تهران-ارومیه نیز از فرودگاه مهرآباد با تأخیرهای پی‌درپی انجام گرفت که نارضایتی بسیاری از مسافران را در بر داشت.

تأخیر و ناهماهنگی‌های پروازهای هواپیمایی آتا به اینجا ختم نشد و روز گذشته نیز (یکم اردیبهشت‌ماه) پرواز شماره 5679 این هواپیمایی در مسیر ارومیه-تهران که قرار بود ساعت 20:20 دقیقه انجام شود با تأخیرهای پی‌درپی به ساعت 22:15 موکول شد و منجر به نارضایتی و سردرگمی مسافران در فرودگاه شد.

در همین رابطه افصحی مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا در توضیح تاخیرهای پی در پی این شرکت به خبرنگار ما گفت: یکی از هواپیماهای این شرکت در مسیر ارومیه نقص فنی پیدا کرده بود.

وی توضیح داد: همان‌طور که می‌دانید زمانی که برای هواپیماها برنامه پروازی بسته می‌شود اگر هواپیما نقص فنی پیدا کند، تمام پروازها با مشکل روبه‌رو می‌شود.

او ابراز کرد: این هواپیما به دلیل نقص فنی نتوانسته بود به پروازهایش ادامه بدهد و ما پرواز را باطل اعلام نکردیم و مسافران این هواپیما با پروازهای دیگر جابه‌جا شدند.

افصحی تصریح کرد: طبق حقوق مسافر و قوانین سازمان هواپیمایی کشوری اگر تأخیری  بیش از 4 ساعت باشد بلیت استرداد می‌شود.

او افزود: طبق حقوق مسافر در پروازهای داخلی اگر پروازی با تاخیر بیش از 4 ساعت همراه باشد ایرلاین موظف است که مبلغی از پول بلیت را که توسط سازمان هواپیمایی کشوری مشخص شده به مسافر بازگرداند.

در همین زمینه خبرنگار تین‌نیوز در روزهای گذشته دلیل ایجاد دردسرهای مکرر از سوی هواپیمایی آتا را از سازمان هواپیمایی کشوری جویا شد که بر اساس اعلام مدیریت روابط عمومی این سازمان، مشکلات در حال بررسی است و تاکنون پاسخی به آن داده نشده است.

1

2

 

3

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.