| کد خبر: 247342 |

◄ اجرای مقررات ابعاد و اوزان مجاز تردد وسایل نقلیه باری به تعویق افتاد

زمان اجرای مقررات ابعاد و اوزان مجاز تردد وسایل نقلیه باری و مسافری در راه های کشور عقب افتاد.

تین نیوز

زمان اجرای مقررات ابعاد و اوزان مجاز تردد وسایل نقلیه باری و مسافری در راه های کشور عقب افتاد.

به گزارش تین نیوز، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نامه ای به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور از تغییر در تاریخ اجرای ابلاغیه مقررات ابعاد و اوزان مجاز تردد وسایل نقلیه باری و مسافری راه های کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید:

داریوش امانی اعلام کرد: پیرو ابلاغیه مورخه 17 شهریور 1401 در خصوص مقررات ابعاد و اوزان مجاز تردد وسایل نقلیه باری و مسافری در راه های کشور، بدین وسیله اعلام می گررد تاریخ اجرای دستورالعمل مذکور از تاریخ یک مهر ماه 1401 به تاریخ 15 دی ماه 14012 تغییر می یابد.

 

ابعاد
نامه داریوش امانی در مورد زمان اجرای مقررات تناژ مجاز تردد وسایل نقلیه باری و مسافری
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن متقین 0 0

    بسمه تعالی نامه رییس محترم سازمان راهداری و حمل و نقل کشور در سی ویک شهریور ماه 1401,موضوع تغییر در تاریخ اجرای دستورالعمل ابعاد و اوزان در شرایط حساس کنونی هرگونه بهانه ای را از دست دشمنان فرصت طلب و دوستان نادان گرفت تا نتوانند با ایجادبلوای احتمالی ،راه را برای آندسته از کسانی که منتظرند تا هرگونه مطالبات صنفی را تبدیل به اعتراضات کف جاده ای کنند،هموار سازند . حال که بیش از چندین سال است رانندگان حمل ونقل جاده ای بر اساس تصمیمات مدیران دولتی وتحت تاثیر تداخل مرزهای خواسته های سیاسی و مطالبات صنفی متضرر شده اند ،اینبار برای شفاف سازی این مرزها و جلوگیری از هرگونه سواستفاده از رانندگان احتیاج به یک هوشیاری و بصیرت داشتیم که بحمدالله با انتشار نامه رییس سازمان ومعاون محترم وزارت راه و درست یک روز قبل از اجرایی شدن دستورالعمل ابعاد واوزان هرگونه تحرک به نفع دشمنان نظام را درنطفه خفه کرد . انتخاب تاریخ اجرای دستورالعمل دقیقا بعد از شروع سال جدید میلادی نیز موجب خواهد شد تا صاحبان کالا و مشتریان بین آلمللی کشور مان برای استفاده از کریدور جنوب به شمال فرصت کافی برای منطبق نمودن وضعیت کالاهای خود با این دستورالعمل را داشته باشند. بصیرت مدیران ارشد سازمان راهداری در شناخت وتحلیل موقعیت خاص وخطیر کشور قابل تقدیر است . محسن متقین 1401/7/1