| کد خبر: 172894 |

کریمی:

◄ شمارش معکوس برای مصوبه‌شدن طرح تن کیلومتر

با بررسی این موضوع در شورای عالی ترابری و تبدیل آن به مصوبه اجرای تن بر کیلومتر به‌عنوان قانون دائمی شده و دیگر درگیر ملاحظه‌کاری نخواهد شد.

تین نیوز

دبیر کانون کامیون‌داران آخرین وضعیت بررسی طرح تن بر کیلومتر را توضیح‌ داد.

احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به یکی از مهم‌ترین درخواست‌های کامیون‌داران (اجرای تن کیلومتر) گفت: بعد از شاخص‌های محاسبه اولیه تعیین نرخ حمل جاده‌ای کالا بر اساس تن کیلومتر نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی ارسال شد.

وی توضیح داد: این نامه برای ابلاغ نهایی و قبل از آن بررسی موضوع تن بر کیلومتر در شورای عالی ترابری برای وزیر ارسال‌شده است. بر این اساس با  بررسی این موضوع در شورای عالی ترابری و تبدیل آن به مصوبه اجرای تن بر کیلومتر به‌عنوان قانون دائمی شده و دیگر درگیر ملاحظه‌کاری نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز هفته پیش فرامرز مداح اعلام کرد که  محاسبه شاخص‌های اولیه تن کیلومتر بر اساس عوامل هزینه‌ای (قیمت تمام‌شده) و نرخ تن کیلومتر با در نظر گرفتن تأثیر تک‌تک هزینه‌ها در واحد تن کیلومتر و تجمیع آن‌ها صورت گرفته است، این نرخ بدون احتساب هزینه‌های سربار مانند کمیسیون، بیمه مسئولیت مدنی، تخلیه و بارگیری محاسبه‌شده و برای دستیابی به آن بیش از هشت جلسه کارگروه تن کیلومتر، 12 جلسه فرعی و 600 نفر–ساعت زمان کار کارشناسی با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان، نمایندگان کامیون داران و رانندگان، اساتید دانشگاه، صاحب‌نظران و شرکت‌های مشاور تشکیل‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.