| کد خبر: 256785 |

◄ وضعیت ترافیک اتوبان تهران شمال و جاده چالوس در تعطیلات خرداد 1402

با توجه به در پیش بودن تعطیلات نیمه خرداد و افزایش تردد در جاده های منتهی به شمال کشور، پلیس راهور درباره وضعیت ترافیک اتوبان تهران شمال در تعطیلات خرداد 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

تین نیوز

با توجه به در پیش بودن تعطیلات نیمه خرداد و افزایش تردد در جاده های منتهی به شمال کشور، پلیس راهور درباره وضعیت ترافیک اتوبان تهران شمال در تعطیلات خرداد 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز، وضعیت ترافیک اتوبان تهران شمال امروز و روزهای آینده توسط بسیاری از افرادی که قصد سفر دارند مورد جستجو قرار می گیرد.

روزهای یکشنبه و دوشنبه – 14 و 15 خردادماه 1402 – تعطیل رسمی است و با توجه به این که شنبه 13 خرداد نیز بین این تعطیلات و تعطیلی روز جمعه 12 خرداد قرار گرفته، بسیاری از شهروندان از عصر روزچهارشنبه 10 خرداد سفر به مقاصد مختلف را آغاز می کنند. مقصد بسیاری از این مسافران، شهرهای شمالی کشور است و جاده های منتهی به استان های شمالی از جمله اتوبان تهران شمال نیز بسیار پر ترافیک خواهند شد.

سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور درباره وضعیت ترافیک کلیه مسیرها تهران شمال از جمله اتوبان تهران شمال و جاده چالوس توضیحاتی ارائه کرده است که برای مسافران شمال خبر مهمی به شمار می رود. سردار هادیانفر بیان کرده است که با وجود افزایش شدید ترددها در این مسیر پلیس در تلاش است از یکطرفه کردن محورهای منتهی به شمال جلوگیری کند.

وضعیت ترافیک اتوبان تهران شمال ؛ جاده ها احتمالا یکطرفه نمی شوند

وی با تاکید بر احتمال یک طرفه نشدن محور تهران شمال در تعطیلات خرداد 1402  اظهار کرد: در تلاش هسیم که مسیر تهران شمال در تعطیلات هفته آینده یک طرفه نشود.

یکی دیگر از اتوبان های پر ترافیک و پرتردد در تعطیلات پیش رو اتوبان تهران قم است. رییس پلیس راه درباره این اتوبان نیز گفته است: با تلاش همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی و همکاری صمیمانه رانندگان، کمترین محدودیت ها در جاده های کشور اعمال می شود تا زائران بدون مشکل بتوانند در این مراسم حاضر شوند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.