بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

حضور آنلاین نمایندگان ایران در یک­صد و هشتمین اجلاس بین المللی کمیته ایمنی دریانوردی

برخی کشورها در اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی در سازمان بین المللی دریانوردی هنگام بررسی اسناد امنیت دریانوردی با ایرادهایی سعی در به حاشیه کشاندن اجلاس داشتند که با ارائه بیانیه نمایندگان و تدبیر در خور توجه رییس جلسه، رفع اثر شد.

حضور آنلاین نمایندگان ایران در یک­صد و هشتمین اجلاس بین المللی کمیته ایمنی دریانوردی
تین نیوز

سرپرست اداره کل امور دریایی تصریح کرد: برخی کشورها در اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی در سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) از جمله آمریکا، هنگام بررسی اسناد امنیت دریانوردی با ایرادهای غیر تخصصی سعی در به حاشیه کشاندن اجلاس داشتند که با ارائه بیانیه نمایندگان و تدبیر در خور توجه رییس جلسه، رفع اثر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی سرپرست اداره کل امور دریایی و رئیس کمیته داخلی ایمنی دریانوردی با اشاره به برگزاری یک­صد و هشتمین اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی در سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) در مقر اصلی این سازمان در لندن که ​نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی به صورت آنلاین در جلسه حضور داشتند گفت: در این اجلاس به موضوع های ایمنی و امنیت دریانوردی، تدوین قوانین و مقررات کشتی های بدون سرنشین و لزوم چارچوب قانونمند برای کاهش گازهای گلخانه ای پرداخته شد.

الله مراد عفیفی پور همچنین با تاکید بر بهبود راهنمای مدیریت ریسک سایبری، گزارشی از ایمنی شناورهای مسافربری آب های داخلی ارائه کرد.

سرپرست اداره کل امور دریایی تاکید کرد: به رغم تخصصی بودن ساختار و وظایف سازمان بین المللی دریانوردی و اجتناب از ملاحظات سیاسی، برخی کشورها، از جمله آمریکا، به هنگام بررسی اسناد امنیت دریانوردی با ایرادهای غیر تخصصی سعی در به حاشیه کشاندن اجلاس داشتند که با ارائه بیانیه نمایندگان و تدبیر در خور توجه رییس جلسه، رفع اثر شد.

گفتنی است، در پی مقارن شدن برگزاری اجلاس با شهادت رئیس جمهوری، این مراسم با یک دقیقه سکوت آغاز شد. در جلسه اختتامیه اجلاس نیز دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی با حضور در اجلاس کمیته ایمنی دریانوردی و ارایه سخنرانی، مراتب تسلیت رسمی سازمان مذکور را خطاب به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.