| کد خبر: 268664 |

ضرورت توسعه و ایجاد زیرساخت‌ های جدید در حوزه بندری و دریایی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه و ایجاد زیرساخت های جدید در حوزه بندری و دریایی تاکید کرد و گفت: توان بالای بخش فنی و مهندسی داخلی به عنوان بازوی توانمند اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی، عمل می کند.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه و ایجاد زیرساخت های جدید در حوزه بندری و دریایی تاکید کرد و گفت: توان بالای بخش فنی و مهندسی داخلی به عنوان بازوی توانمند اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی، عمل می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر صفایی در گردهمایی معاونین فنی و مهندسی بنادر کشور ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد ماه شعبان و تقدیر از تلاش های مهندسی صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ که منجر به افتتاح پروژه های حائز اهمیت در سطح بنادر کشور شد، اظهار داشت: مدیریت مناسب بر موضوعات زمان، هزینه و کیفیت در تحقق بهنگام اهداف و برنامه های سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است و رعایت سیاست های کلان و برنامه های محوری سازمان که با تلاش ارکان مختلف تدوین شده، لازمه حفظ و استمرار حرکت رو به رشد سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی با تاکید بر توجه ویژه نسبت حفظ و صیانت از زیر ساخت ها و تجهیزات ارزشمند دریایی و بندری موجود، بیان کرد: در عین حال پرداختن به توسعه و ایجاد زیرساخت های جدید در حوزه بندری و دریایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی آموزش های مستمر و تقدیر از ارکان پروژه های موفق و تاثیرگذار سازمان بنادر در بخش مهندسی را قوام بخش معنوی و حرفه ای مهندسان و دست اندرکاران پروژه های این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: تقویت روزافزون توان فنی و مهندسی داخلی کشور در بخش دریایی و بندری به عنوان بازوی عامل سازمان بنادر و دریانوردی، بسیار مهم است.

صفایی همچنین ضمن یادآوری میزان انبوه زیرساخت های ایجاد شده توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در کشور، اظهار داشت: استمرار و تقویت نقش حمایتی ارکان مهندسی و مدیریتی بنادر از سرمایه گذاران، تداوم بخش حضور بیش از پیش سرمایه گذاران خواهد بود و موجب رشد موثر سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد بود.

گفتنی است نشست یک روزه معاونین فنی و مهندسی بنادر کشور به منظور بررسی اهداف و دستاوردهای سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای سال آتی با حضور معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی، مدیران کل، مجریان طرح های توسعه ای، معاونین فنی و مهندسی بنادر و روسای ادارات ستادی بنادر کشور، برگزار شد.

صفایی با بیان آنکه انجام به موقع و با کیفیت پروژه های ساخت و تجهیز نیازمند بهره مندی از خدمات متخصصین مجرب حقیقی و حقوقی بوده و هزینه نمودن در این بخش از هدر رفتن منابع ناشی از تاخیر در تحقق پروژه ها و عدم النفع های بعدی جلوگیری می نماید فلذا لازم است تا متناسب با این نگاه از منابع در اختیار در جهت استفاده از این پتانسیل ها بهره گیری لازم انجام پذیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.