| کد خبر: 266422 |

امدادرسانی به خدمه کشتی تجاری روسی مستقر در لنگرگاه بندر نوشهر

تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر، در پی درخواست درخواست امداد رسانی پزشکی از سوی خدمه کشتی روسی در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

تین نیوز

تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر، در پی درخواست درخواست امداد رسانی پزشکی از سوی خدمه کشتی روسی در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، فائزه قدیری سرپرست معاونت امور دریایی اظهار کرد: در پی درخواست امداد رسانی پزشکی از سوی کشتی تجاری روسی مستقر در لنگرگاه بندر نوشهر، تیم جستجو و نجات دریایی بندر نسبت به امداد رسانی به خدمه کشتی در کمترین زمان ممکن اقدام کرد.

وی افزود: مرکز اصلی هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر روز گذشته ، پس از دریافت پیام اضطرار از سوی کشتی روسی مبنی بر نیاز فوری یکی از خدمه های کشتی به امداد رسانی پزشکی به دلیل بیماری داخلی، بی درنگ نسبت به اعزام شناور تندرو ناجی۶ ، به محل استقرار کشتی در لنگرگاه تجاری بندر اقدام و موفق به کمک رسانی به موقع به فرد بیمار شد.

قدیری ادامه داد: بیمار (ملوان کشتی) پس از استقرار بر روی شناور ناجی و انجام کمک های اولیه، در کمترین زمان ممکن به اسکله بندر نوشهر منتقل و پس از انجام معاینات اولیه توسط پزشک مستقر در مرکز HSE اداره کل، جهت تکمیل مراحل درمانی با آمبولانس به بیمارستان سطح شهر اعزام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.