| کد خبر: 260631 |

برگزاری پنجمین نشست هیات اندیشه ورز جامعه دریایی و بندری؛

پشنهاد ارائه «سند دریایی» جهت تصویب در سازمان همکاری شانگهای

پنجمین نشست هیات اندیشه ورز جامعه دریایی و بندری با محوریت بررسی چالش ها و آسیب شناسی حوزه حمل ونقل دریایی و نیز توسعه حمل ونقل دریایی کشور با توجه به عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای، برگزار شد.

تین نیوز

پنجمین نشست هیات اندیشه ورز جامعه دریایی و بندری با محوریت بررسی چالش ها و آسیب شناسی حوزه حمل ونقل دریایی و نیز توسعه حمل ونقل دریایی کشور با توجه به عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای، برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پنجمین نشست هیات اندیشه ورز جامعه دریایی و بندری با حضور اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران و مسئولان جامعه دریایی و بندری کشور در محل این سازمان برگزار شد.

ارائه نقطه نظرات حاضرین در خصوص توسعه حمل و نقل دریایی کشور با توجه به عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای، بحث پیرامون چالش ها و آسیب شناسی حوزه حمل و نقل دریایی از مهم ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

سازمان بنادر و دریانوردی پیشنهاد ارائه «سند دریایی» جهت تصویب در سازمان همکاری شانگهای به عنوان معاهده جدید را در نشست مذکور مطرح کرد و نظرات اعضا در خصوص این سند و چگونگی آن اخذ شد.

جلیل اسلامی، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در جریان این نشست، عنوان کرد: قبل از اینکه یک سند ایجاد شود نیازمند شناخت است و خلاصه آن باید تببین شود و جامعه دریایی و بندری با موضوع آشنا شوند.

وی ادامه داد: باید بدانیم ظرفیت سازمان همکاری شانگهای چیست و فعالیت های مربوطه در بستر جاری مدنظر قرار گیرد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه در پیمان سازمان همکاری شانگهای به حوزه جاده و ریل پرداخته شده بود اما در حوزه دریا مسئله ای مطرح نشده است، عنوان کرد: در همین راستا تصمیم بر این شد تا در حوزه دریایی نیز ورود کنیم تا در صورت شناسایی ظرفیت در صورت امکان از پتانسیل موجود استفاده کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس 1 0

    نتیجه نشست هیات اندیشه ورز جامعه دریایی و بندری! شد همین که سند دریایی باید تهیه شود و تصمیم بر این شد تا در حوزه دریایی نیز ورود شود تا در صورت شناسایی ظرفیت در صورت امکان از پتانسیل موجود استفاده کنیم. چمار میکنید اندیشه ورزان جامعه دریایی؟ از این باید ها همه بلدند بیان کنند و احتیاج به نشست و اطلاعیه و بوق و کرنا نیست. خروجی کارتان را لطفا منتشر کنید اما نه یکسال بعد لطفاً