| کد خبر: 256369 |

توسعه مدیریت و تدوین سند راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی

مهم ترین اقدامات سازمان بنادر، برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع با طراحی سند راهبردی 5 ساله از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۱، اعلام شد.

تین نیوز

مهم ترین اقدامات سازمان بنادر، برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع با طراحی سند راهبردی 5 ساله از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۱، اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اقدامات شاخص و مهمی در حوزه برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع از جمله تدوین سند برنامه نیروی انسانی، اخذ مجوز نیروهای نخبه، تدوین سند راهبردی پنج ساله پرورش و توانمندسازی نیروی انسانی، راهبری و پیشبرد ۱۴ برنامه عملیاتی در راستای سند تحول دولت مردمی از زمان روی کار دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، مدنظر قرار گرفته است.

تدوین سند برنامه نیروی انسانی و اخذ مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی کشور به تعداد «۳۰۹» نفر، اخذ مجوز استخدام نیروهای نخبه و استعدادهای برتر به تعداد «۱۰۰» نفر و نیز اخذ مجوز بکارگیری سالانه ۱۵۰ نفر نیروی وظیفه با تحصیلات عالی بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حوزه برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۱ است.

تشکیل کارگروه و کمیته قانون تنظیم خانواده و جوانی جمعیت، تدوین سند راهبردی پنج ساله پرورش و توانمندسازی نیروی انسانی ، راهبری و پیشبرد ۱۴ برنامه عملیاتی در راستای سند تحول دولت مردمی و تهیه گزارش برای وزارت متبوع و  از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته از سوی سازمان بنادر و دریانوردی طی مدت مذکور است.

کاهش مانده بدهکاران تجاری سازمان بنادر و دریانوردی به میزان ۵ درصد و رشد ۲۸ درصد وصولی ها، ادامه پروژه بایگانی اسناد و ساماندهی اسناد راکد و الکترونیکی کردن اسناد آرشیوی، و نیز تهیه و تدوین شبکه نظام مسائل سازمان بنادر از دیگر اقدامات معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، همچنین تعامل و انجام اصلاحات مالی و کاهش بندهای حسابرسی، استقرار چرخه مدیریت بهره وری، خاتمه پیاده سازی و آغاز اجرایی نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در سازمان بنادر و دریانوردی برای سال ۱۴۰۲، خصوصا آغاز پروژه مطالعاتی اقتصاد دریامحور در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت سیزدهم بخش پایانی اقدامات معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۱ است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.