| کد خبر: 246803 |

افزایش ترافیک کالاهای صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به عراق

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش چشمگیر بار ترافیکی کالاهای صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به کشور عراق خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش چشمگیر بار ترافیکی کالاهای صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به کشور عراق خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، نوراله اسعدی با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و به دلیل ظرفیت محدود گمرکات عراق در پذیرش همزمان کالا‌های تجاری و زوار و توقف صادرات از برخی مرزهای زمینی شاهد افزایش چشمگیر حجم مبادلات و ترافیک کالا های صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به  کشور عراق هستیم.
وی اظهار داشت: با وجود زیر ساخت های مناسب و  مجهز بودن به امکانات مدرن تخلیه و بارگیری  در بندر خرمشهر   در ایام اربعین سالار و سرور شهیدان  صاحبان کالاها و کامیون های صادراتی می توانند از مسیر دریایی بندر خرمشهر  کالاهای خود را صادر کنند و این بندر  آمادگی ارائه هرگونه خدمات به صاحبان کالا را دارد.
‌مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در  ادامه با اشاره به مزایای خاص بندرخرمشهر به دلیل واقع شدن در منطقه آزاد اروند گفت:  امیدواریم استمرار  صادرات کالاهای تجاری از مسیر دریایی بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس  ادامه داشته باشد که باعث توسعه  و رونق روز افزون فعالیت بندر خرمشهر می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری سازمان بنادر و دریانوردی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.