| کد خبر: 246673 |

ارزیابی عملکرد بنادر بازرگانی در حوزه HSE بر اساس شاخص‌ های استاندارد

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی، از ارزیابی عملکرد بنادر بازرگانی در حوزه HSE «بر اساس شاخص‌ های استاندارد» و «رتبه‌ بندی بنادر کشور در امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست» در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

تین نیوز

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی، از ارزیابی عملکرد بنادر بازرگانی در حوزهHSE «بر اساس شاخص های استاندارد» و «رتبه بندی بنادر کشور در امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست» در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عبدالله جعفری با بیان اینکه وضعیت عملکرد HSE بنادر در سال ۱۴۰۰ با تدوین شاخص هایی، مورد ارزیابی قرار گرفت، اظهار داشت: تحقق اهداف کلان سازمان بنادر از جمله ارتقای سطح ایمنی بندری و دستیابی به بنادر ایمن و سبز، در گرو به کارگیری ابزارهای مؤثر، نظیر شاخص های پایش و بهره گیری از نتایج آنها در اخذ سیاست ها و برنامه ریزی های آتی سازمان است.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر، با اشاره تدوین شاخص های مربوطه در سطوح مدیریتی و عملکردی به منظور ارزیابی وضعیت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست بنادر، خاطرنشان کرد: بنادر تجاری کشور در شمال و جنوب ایران، از طریق ارزیابی و ارزشیابی سالیانه شاخص های مذکور، مورد پایش و ارزیابی داخلی قرار می گیرند تا با دستیابی به تصویری روشن از وضعیت موجود، نسبت به برنامه ریزی های آتی اقدام شود.

وی افزود: در این راستا، وضعیت شاخص های HSE کلیه بنادر با حضور میدانی تیم های ارزیاب متشکل از متخصصین منتخب ستاد و بنادر و از طریق بررسی مستندات موجود، مورد ارزشیابی قرار گرفته است.

به گفته جعفری، نتایج ارزیابی ها در سال ۱۴۰۰ نشان دهنده آن است که بنادر بوشهر، خرمشهر و آبادان به ترتیب در رتبه های برتر قرار گرفتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.