| کد خبر: 246144 |

◄ ارتقا ضریب ایمنی بندر شهید باهنر در مواجهه با حوادث احتمالی

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از پیشرفت 96 درصدی پروژه تهویه مطبوع و شبکه اطفاء حریق در بندر شهید باهنر خبر داد و گفت: با اتمام این طرح گام مهمی در جهت افزایش ضریب ایمنی بندر برداشته می شود ‌.

تین نیوز

حمیدرضا محمدحسینی تختی افزود: ارتقاء ایمنی  از جمله موارد مهم و اساسی در جهت مقابله با حوادث احتمالی است که همواره در اولویت این مجموعه قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، وی از مهم‌ترین  اقدامات انجام شده در این طرح به تهیه، نصب و راه اندازی پنج دستگاه هواساز، تهیه 2 دستگاه کندانسور چیلر هوایی170 تنی، اصلاح و ترمیم لوله های اطفای حریق اشاره کرد.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، برای اجرای این طرح 370 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته و طی مدت زمان ۲۴ ماه اجرایی خواهد شد. 

محمدحسینی تختی بهبود سیستم تهویه مطبوع سالن های مسافری بین المللی و خدمات، ایجاد طرح توسعه در شبکه اطفای حریق بندر شهید باهنر را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: پایان مهرماه زمان بندی تعیین شده جهت اتمام پروژه و بهره برداری از آن است.

لازم به ذکر است، بندر شهید باهنر سومین بندر صادراتی کشور است که علاوه بر فعالیت در امور صادرات کالای نفتی با برخورداری از یک سالن مسافری مجهز بخشی از حمل و نقل مسافربری بین المللی را عهده دار است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.