| کد خبر: 230091 |

خدمه شناورهای هندی اجازه پیاده شدن در بنادر ایران را ندارند

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در رابطه با شناورهای هندی تشدید شده است.

تین نیوز

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در رابطه با شناورهای هندی تشدید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چنگیز جوادپور با تاکید بر این که پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه بندری و دریایی با سخت گیری بیشتری برای شناورهای هندی مدنظر قرار خواهد گرفت، گفت: قبل از پهلوگیری شناورهای هندی، همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کنترل‌های لازم را مدنظر قرار می‌دهند و با انجام تست گیری اجازه پهلوگیری یا عدم پهلوگیری صادر می شود و بدون تایید وزارت بهداشت شناورها پهلودهی نمی‌شوند و کالا تخلیه و بارگیری نخواهد شد.

جوادپور با بیان اینکه اجازه پیاده شدن خدمه شناورهای هندی داده نمی‌شود، چرا که ممکن است برخی خدمه ناقل بدون علامت باشند، تصریح کرد: عمده شناورهای هندی در چابهار پهلودهی می‌شوند و اگر بحث کالاهای اساسی باشد ممکن است به بندر امام نیز بروند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی تدوین شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا در رابطه با شناورهای هندی با حساسیت و دقت بیشتری در دستور کار قرار می‌گیرد، بیان کرد: تبادل مسافری دریایی بین ایران و هند وجود ندارد و نه مسافری از طریق هند به ایران می‌آید و نه مسافری از ایران به هند می‌رود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.