| کد خبر: 219569 |

۱۲ طرح دریایی و بندری در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید

۱۲ طرح دریایی و بندری در سطح استان هرمزگان به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد ریال با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

تین نیوز

 ۱۲ طرح دریایی و بندری در سطح استان هرمزگان به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد ریال با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: برای احداث این طرح‌های بندری در مجموع هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

علیرضا محمدی کراجی ران افزود: این طرح‌ها شامل پایانه ترانزیت و صادراتی، احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، احداث ۱۲ پست اسکله شناور گردشگری در ۶ نقطه تعیین شده از سواحل استان، نوسازی اسکله ۱۶ تا ۲۰ بندر شهید رجایی، نوسازی خطوط ریلی خط ۴ راه آهن بندر شهید رجایی و تحویل و بهره برداری از یک فروند بارج جمع آوری آلودگی و قایق تناب گیر است.

وی با بیان اینکه چندین پروژه مخابراتی نیز در جریان این بازدید به بهره برداری رسید، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۳۱۲ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

پس از این افتتاح، جلسه مشترک گمرک، بنادر و دریانوردی، سازمان صنعت و بانک های استان هرمزگان به ریاست معاون اول رییس جمهوری با هدف تعیین تکلیف کالاهای اساسی و صنعتی باقیمانده در گمرک در محل بندر شهید رجایی آغاز شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان و بازدید از گمرکات استان صبح امروز شنبه وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

سرپرست وزارت صنعت ومعدن و تجارت، وزیران جهادکشاورزی و راه و شهرسازی، رییس کل بانک مرکزی، رییس کل گمرک ایران و رییس بنیاد مستضعفان جهانگیری را در سفر یک روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.