◄ انتصاب بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر
بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.
محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، در حکمی علیرضا قاسمی را به سمت «بازرس جدید مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات» این سازمان منصوب کرد.
به گزارش تیننیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در بخشی از حکم انتصاب علیرضا قاسمی بازرس جدید مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی؛ نظارت بر اجرای صحیح مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، نظارت بر فعالیت و عملکرد بازرسان بنادر، دریافت و بررسی شکایات مراجعین و پاسخگویی به آنان و استفاده بهینه از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تسهیل امور و تسریع در پاسخگویی به مراجعین، را از مهمترین انتظارات خود از وی به عنوان بازوی نظارتی مدیرعامل برشمرده است.
علیرضا قاسمی ، بازرس جدید مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی دارای کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و سابقه ۱۵ سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی را دارد .
علیرضا قاسمی پیش از این معاون اداره کل حراست سازمان بنادر بوده است . فعالیت در وزارت برنامه و بودجه سابق و زیر مجموعه های وزارت جهاد سازندگی از دیگر سوابق قبلی وی است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.