| کد خبر: 183687 |

لزوم تکمیل طرح جامع بندر چابهار

دومین جلسه بررسی مطالعات طرح جامع بندر چابهار با حضور مشاورین راه آهن و سازمان بنادر و دریانودری در محل دبیرخانه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان در بندر شهید بهشتی چابهار تشکیل شد.

تین نیوز

دومین جلسه بررسی مطالعات طرح جامع بندر چابهار با حضور مشاورین راه آهن و سازمان بنادر و دریانودری در محل دبیرخانه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان در بندر شهید بهشتی چابهار تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، عباس آذر پیکان معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی استان با بیان اینکه کلیه تصمیم گیری ها در حوزه بندر، اعم از پروژه های سرمایه ای و پروژه های سرمایه گذاری و مباحث زیرساختی در حوزه های ریل، جاده، خطوط لوله، طرح ترافیک و... وابسته به تکمیل مطالعات طرح جامع بندر است، گفت: بندر چابهار، کانون اثرگذار توسعه استان و جنوب شرق کشور بوده و تکمیل طرح جامع آن، همزمان با سایر پروژه ها نظیر ریل و آزاد راه، امری حیاتی در زمینه توسعه پایدار و متوازن سواحل مکران مطرح است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و ‌دریانوردی استان اظهار کرد: مقام عالی وزرات راه و شهرسازی در سفر اخیر خود به بندر چابهار، ضمن تاکید بر ضروریات فوق، خواستار تشکیل جلسه هماهنگی مشاورین دستگاه های ذیربط در توسعه استان شد و بر اساس تاکید وزیر راه و شهرسازی، به منظور هماهنگی انجام مطالعات، دومین جلسه مطالعات طرح جامع با حضور و تبادل نقطه نظرات تخصصی مشاور سازمان بنادر(مشاور سازه پردازی)، مطالعات بازنگری تعامل شهر و بندر (هرم پی)، مشاورین راه آهن(مشاور هگزا و مشاور طاها)، کارشناسان مرتبط حوزه های تخصصی، بندری، دریایی و فنی و مهندسی تشکیل شد.

آذرپیکان در پایان ضمن تشکر از همکاری تمامی همکاران اظهار امیدواری کرد این مطالعات به عنوان نقشه راه و سند توسعه آتی بندر و استان مطرح باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.