| کد خبر: 182557 |

باهدف افزایش ایمنی سفرهای نوروزی صورت گرفت؛

◄ برگزاری دوره آموزش قایقران برای ناخدایان شناورهای تفریحی در گورزین قشم

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری دوره آموزش قایقران برای تعداد ۹۵ نفر از ناخدایان قایق‌های تفریحی در روستای ساحلی گورزین جزیره قشم خبر داد.

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری دوره آموزش قایقران برای تعداد ۹۵ نفر از ناخدایان قایق‌های تفریحی در روستای ساحلی گورزین جزیره قشم خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اسماعیل مکی‌زاده در این رابطه اظهار کرد: دوره آموزش قایقران مطابق با دستورالعمل مصوب سازمان بنادر و دریانوردی اجرا شد که ۶۸۰ نفر ساعت از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامه قایقران در قایق‌های موتوری براساس قوانین و مقررات ملی صادر خواهد شد.

مکی‌زاده هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی و ارتقای دانش دریانوردی در میان ناخدایان و فعالان گردشگری منطقه، افزایش ایمنی سفرهای نوروزی و رونق بخشی به معیشت ساکن روستاهای ساحلی بزرگ‌ترین جزیره خلیج‌فارس عنوان کرد.

وی بابیان این‌که دوره یادشده توسط مراکز آموزشی دریانوردی تحت نظارت سازمان اجرا می‌شود، اظهار داشت: این آموزش‌ها برای تعداد ۹۵ نفر در قالب چهار دوره آموزشی به اجرا درآمد.

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی سال ۹۸ و نیاز به برنامه‌ریزی و آمادگی برای ارائه خدمات ترابری ایمن مسافران و گردشگران نوروزی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست‌اندرکاران ناوگان شناورهای مسافری و گردشگری در تمامی نقاط تفریحی، مسافری و گردشگری دریایی استان اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.