| کد خبر: 182491 |

◄ افتتاح 4 پروژه دریایی و بندری در بندرلنگه

۴ پروژه دریایی و بندری هم‌زمان با سفر مقام ریاست محترم جمهوری جناب دکتر روحانی به شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.

تین نیوز

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هم‌زمان با سفر روحانی به استان هرمزگان و بندرلنگه، چهار پروژه دریایی و بندری ازجمله پروژه لایروبی اسکله مواد معدنی و بازگشایی درب ضلع غربی اداره بنادرودریانوردی بندرلنگه، پروژه احداث اسکله سوخت‌رسانی و احداث اسکله ناجی در بنادرودریانوردی بندرلنگه به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی بنادرودریانوردی بندرلنگه، قاسم عسکری‌نسب درباره پروژه‌های افتتاحی حوزه دریایی و بندری که شامگاه ۲۸ بهمن‌ماه هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به شهرستان بندرلنگه صورت گرفت، اظهار کرد: ارزش ریالی این چهار پروژه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری شده است، ۳۰ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال هست که بخش عمده آن از محل منابع داخلی سازمان بنادرودریانوردی و بخشی دیگر نیز از محل جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجراشده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌های سرمایه‌گذاری، توسعه‌ای، عمرانی، فنی و دریایی برای حدود ۵۰ نفر نیز اشتغال‌زایی مستقیم به دنبال داشته است.

عسکری نسب ساماندهی ترافیک ورودی بندر، کاهش ترافیک خیابان مجاور بندر، تفکیک ورود و خروج خودروهای سنگین، افزایش ایمنی عملیات سوخت‌رسانی شناورها، ارائه خدمات مطلوب و رضایت صاحبان شناورها، تسریع در ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی، ارتقاء استاندارد براساس کنوانسیون (SAR) را ازجمله مهم‌ترین اهداف این پروژه‌ها قلمداد کرد.

اداره بنادرودریانوردی بندرلنگه به‌عنوان هسته مرکزی بنادر غرب هرمزگان و پایتخت ترانزیت کشور با پوشش بر هفت بندر تجاری و مسافری از انتهای محدوده شهرستان بندرخمیر تا ابتدای حوزه استحفاظی استان بوشهر و پشتیبانی نیمی از جزایر کشور، همچنین در برگیری ۵۷۵ کیلومتر مرز دریایی از نقاط مهم مدیریت بر سواحل کشور است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.