| کد خبر: 176382 |

◄ تخلیه و بارگیری بیش از 970 هزار تن کالا در بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از تخلیه و بارگیری 970‌هزار و 837 تن کالا طی هفت‌ماهه نخست سال جاری در این مجتمع بندری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تخلیه و بارگیری 970 هزار و 837 تن کالا در بندرخرمشهر به ثبت رسیده است که از مجموع عملیات انجام‌شده 117 هزار و 533 تن به مهرماه اختصاص دارد.

به گزارش تین‌نیوز به تقل از اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر، محمد محسنی افزود: عملیات مهرماه سال جاری، 12‌درصد تخلیه و بارگیری هفت ماه گذشته را شامل می‌شود.

مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر اضافه کرد: با انجام تخلیه و بارگیری یک‌هزار و 457 TEU کانتینر طی ماه گذشته، حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در این مجتمع بندری به بیش از 17‌هزار و 271 TEU رسیده است.

به گفته محسنی با جابه‌جایی سه‌هزار و 902 مسافر در مهرماه در پایانه بین‌المللی مسافری دریایی خلیج‌فارس بندر خرمشهر، تردد 17هزار و 217 مسافر طی هفت‌ماهه نخست سال جاری در این مجتمع بندری به ثبت رسید.

مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 43 فروند شناور بالای هزار‌تن و زیر هزارتن در بندر خرمشهر پهلوگرفته‌اند که 157 فروند آن مربوط به ماه گذشته بوده است.

محسنی یادآور شد: طی این مدت دو هزار و 451 دستگاه خودرو در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است که از این میزان 391 دستگاه به ماه مهر اختصاص دارد.

بندرخرمشهر با برخورداری از 230 هکتار وسعت، 20 پست اسکله، تجهیزات مدرن و پیشرفته، بهره‌مندی از سیستم حمل‌ونقل چندوجهی و مجاورت با کشورهای عراق و کویت، مهم‌ترین بندر تجاری ایران درزمینه ادرات به کشورهای حوزه خلیج‌فارس به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.