| کد خبر: 175617 |

◄ جلسه سازمان بنادر جهت بررسی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاری و عملیات بندری در بندر امیرآباد

جلسه معاونت و مدیران امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر جهت بررسی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاری و عملیات بندری در بندر امیرآباد برگزار شد.

تین نیوز

با حضور محمدعلی‌ حسن‌زاده، عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی چالش‌ها، موانع و مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا بررسی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی بندر امیرآباد، در بررسی چالش‌ها، موانع و مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا و خدمات، جناب آقای دکتر حسن‌زاده، عضو محترم هیات عامل و معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و هیات همراه مهمان منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بودند.

در این بازدید حسن‌زاده ضمن ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده و پروژه‌های در حال ساخت و بهره‌برداری، از اسکله‌ها و وضعیت تخلیه و بارگیری نیز بازدید کردند.

 سیاوش رضوانی اظهار کرد: در راستای بررسی و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران و تسهیل در تخلیه و بارگیری و ترانزیت کالا از بندر امیرآباد از مسئولان سازمان دعوت شد تا ضمن بازدید از پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در خصوص مشکلات پیش‌رو با ارائه نقطه نظرات سازنده و بررسی کارشناسانه نسبت به رفع مشکلات اقدام شد.

وی افزود: مسایل و مشکلات از طریق واحدهای مربوطه احصا و تک‌تک مواردی که در این بندر دچار چالش بودند بررسی شد و مقرر شد در کم‌ترین زمان به آن‌ها رسیدگی شد.

رضوانی گفت: با توجه به برگزاری همایش توسعه صادرات دریایی از مسیر دریای خزر که در تیرماه سال جاری برگزار گردید و فرصت مناسبی را که در اختیار کارشناسان و صاحبان کالا قرارداد و هم‌چنین بازتاب بسیار خوب و ارزنده‌ای که از این نشست بدست آمد، توانستیم در تنوع کالایی و ترانزیت در بندر امیرآباد رونق ایجاد کرده و در صدد هستیم تا با برگزاری این‌گونه همایش‌ها و جلسات و هم‌چنین با تسهیل در قوانین و مقررات بندری، کالاهای بیش‌تری جذب و از این مسیر ترانزیت کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.