| کد خبر: 172118 |

◄ اجرای پروژه تعمیرات اساسی ۶ پست اسکله در بندر نوشهر

پروژه تعمیرات اساسی ۶ پست اسکله در بندر نوشهر اجرا می‌شود.

تین نیوز

   معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادرودریانوردی استان مازندران، گفت: در راستای نیل به اهداف سازمانی و باهدف بهره‌وری بیشتر و استفاده بهینه از منابع و زیرساخت‌های موجود،  پروژه  تعمیرات اساسی منجر به pm اسکله‌های موجود در بندر نوشهر اجرایی شد.

     به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی استان مازندران، محسن مصطفایی استهلاک ناشی از بهره‌برداری مداوم از تاسیسات موجود و تاثیر مضاعف ناشی از نزدیکی آب دریا و شرایط جوی و هم‌چنین هزینه‌های بالای احداث اسکله را از دلایل انجام تعمیرات پیشگیرانه در سازه‌ها و تاسیسات بندری و دریایی به‌منظور نگهداری و افزایش طول عمر سازه‌های موجود با صرف هزینه‌ای اندک برشمرد.

      مصطفایی جلوگیری از فرسایش و افزایش طول عمر اسکله‌ها را از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه دانست و خاطرنشان کرد: افزایش طول عمر اسکله‌ها به میزان ۱۰تا ۱۵ سال  و استفاده از بروزترین روش رنگ‌آمیزی سازه‌های مجاور آب دریا با بهره‌گیری از  مصالح و رنگ‌های جدید برای نخستین بار در بین بندرها کشور، از دیگر مزایای این پروژه به شمار می‌رود.

    معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادرودریانوردی مازندران، با اشاره به این‌که عملیات اجرایی این پروژه از دی‌ماه سال گذشته آغازشده است افزود: مدت اجرای پروژه تعمیرات اساسی منجر به PM اسکله‌های بندر نوشهر (جنوبی، شرقی و دلفین) ۱۲ ماه هست.

      وی یادآور شد: مراحل اجرای این پروژه شامل خزه تراشی، زنگ‌زدایی، اجرای پوشش رنگ دریایی بر روی شیت‌پایل‌ها و تیرهای بتونی پیشانی و بازسازی فندرها، استاپرها و رنگ‌آمیزی بولاردها هست که تاکنون ۷۲‌درصد پیشرفت داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.