| کد خبر: 167053 |

◄ ضرورت افزایش سهم ریل در ورودی کالای بنادر

باید مشکل کانال های دسترسی بنادر در حداقل زمان حل شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، تأکید کرد: پاسخگویی به نظرات، پیشنهاد و مسائل مطرح‌شده توسط دستگاه‌های نظارتی و مجلس  به‌عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان تعریف‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد اظهار کرد: به‌طور حتم سازمان بنادر و دریانوردی پاسخگویی به مسائل کلیه دستگاه‌های نظارتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را  در اولویت کاری خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه توجه به انجام عملیات‌های بندری در ایام تعطیل موضوع بسیار مهمی است، عنوان کرد: تحقق این مسئله مهم به‌منظور جلوگیری از هرگونه سانحه احتمالی باید توسط مدیران بنادر استانی و طبق آیین‌نامه انجام شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: پتانسیل ایجاد خطر در ایام تعطیل بالا می‌رود و ضرورت پایش و کنترل مستمر در بنادر بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود؛ بنابراین باید با استفاده از تجهیزات موجود و برنامه‌ریزی صحیح از هرگونه خطرآفرینی جلوگیری کرد و مانع ایجاد وضعیت اضطراری شد و به‌طور حتم برای تحقق این موضوع به حضور مدیران کشیک در بنادر اصلی و کوچک در روزهای تعطیل نیازمندیم.

راستاد با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه پمپ‌های بنزینی در ناوگان سنتی انجام‌گرفته است، یادآور شد: بسیاری از حریق‌ها ناشی از سیستم برق‌رسانی معیوب است و باید این مسئله حل شود.

 وی همچنین بابیان اینکه نباید مشکلی در دسترسی دریایی وجود داشته باشد، گفت: باید مشکل کانال‌های دسترسی دریایی بنادر در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ضرورت افزایش سهم ریل در کالاهای ورودی از / به بنادر به‌ویژه بندر شهید رجایی، اظهار کرد: در سال گذشته عملاً رشد مطلوبی در کالاهای ریلی در بندر شهید رجایی داشتیم هرچند که عملاً شاهد افزایش قابل‌توجهی در سهم این مد از حمل‌ونقل نبودیم و امیدوار هستیم که در مسیر افزایش سهم ریل در کالاهای واردشده به بنادر شهیدرجایی، امیرآباد و امام خمینی گام برداریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.