| کد خبر: 157140 |

در بندر پزم چابهار صورت گرفت:

صدور مجوز بهره‌برداری از کارگاه ساخت و تعمیر شناور بندر پزم چابهار

مجوز بهره‌برداری از کارگاه ساخت و تعمیر شناور متعلق به شرکت تعاونی خدمات صیادی ۷۱۱ بندرپزم مچان واقع در ۱۰ کیلومتری غرب شهرستان کنارک (بندر صیادی پزم) صادر شد.

تین نیوز

مجوز بهره‌برداری از کارگاه ساخت و تعمیر شناور متعلق به شرکت تعاونی خدمات صیادی ۷۱۱ بندرپزم مچان واقع در ۱۰ کیلومتری غرب شهرستان کنارک (بندر صیادی پزم) صادر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، ابوالقاسم اسدی معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت درخواست صدور مجوز بهره‌برداری کارگاه مذکور از طریق سامانه جامع، مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرس sm.pmo.ir، مدارک و مستندات ارائه شده از دیدگاه حقوقی سواحل، بندری، دریایی، حفاظت ایمنی و محیط‌زیست، سازه‌های دریایی و مهندسی سواحل مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً با استناد به بند ۲۲ ماده ۳ آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و نیز تبصره الحاقی آن مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی مجوز بهره‌برداری کارگاه شناورسازی بندر پزم به مدت ۲ سال مورد موافقت و صادر گردید.

وی در ادامه بیان کرد: شهرستان کنارک با داشتن بالغ بر ۲۵۰ کیلومتر خط ساحلی دارای ۳ بندر صیادی، ۳ بندر چندمنظوره کوچک (احداثی توسط سازمان بنادر و دریانوردی) و نیز کارگاه‌های ساخت و تعمیر شناور بوده که از سالیان گذشته مردمان این منطقه به امر ساخت و تعمیر شناورهای صیادی مشغول بوده‌اند و فن ساخت و تعمیر شناور صیادی، جزئی از فرهنگ و زندگی مردمان حوزه شهرستان کنارک بوده و ادامه دارد. لذا سازمان بنادر و دریانوردی با صدور مجوز این واحد کارگاهی ضمن ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر به‌صورت مستقیم و بیش از ۷۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم، زمینه ساماندهی شناورها (تعمیرات، ساخت و...) را در منطقه فراهم نموده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.