| کد خبر: 156117 |

با هدف تحقق مسئولیت های اجتماعی در حوزه دریایی و بندری صورت پذیرفت؛

تولیت ۱۲ مجموعه آموزشی با یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز آموزش بندر شهید رجایی به منظور تحقق مسوولیت های اجتماعی اقدام به ۳۳ نفر ساعت آموزش در شش ماهه نخست سال جاری کرد.

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز آموزش بندر شهید رجایی به منظور تحقق مسوولیت های اجتماعی اقدام به ۳۳ نفر ساعت آموزش در شش ماهه نخست سال جاری کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "مهدی نوفرستی" افزود: اداره آموزش به عنوان متولی توسعه منابع انسانی در حوزه آموزش موفق به تحقق اهداف پیش بینی شده در ۶ ماهه نخست سال جاری شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای توسعه جامعه که همانا آموزش و پرورش نسل آینده ساز کشور بوده است، افزود: مرکز آموزش بندر شهید رجایی به منظور تحقق این مسوولیت اجتماعی و بهره مندی فرزندان کارکنان این اداره کل و همچنین جوامع محلی همجوار با این شهرک ها،  ۱۲ مجموعه آموزشی(مدرسه) با بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر دانش آموز و ۱۶۰ کادر آموزشی در دو شهرک مسکونی خود اداره می کند.

نوفرستی با اشاره به اینکه معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به عنوان متولی امر بر روی تمامی فعالیت های آموزشی در این مجموعه نظارت مستقیم دارد گفت: این معاونت با مرکزیت اداره آموزش در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی تمامی مسایل مربوط به تعمیر و نگهداری تاسیسات پاکسازی، فضای سبز، تجهیزات و امکانات آموزشی مدارس شهرک های این اداره کل را بر عهده گرفته است.

این مقام مسوول با بیان اینکه برنامه های آموزشی در بزرگترین بندر تجاری کشور به عنوان یکی از اولویت های مهم است اظهار کرد: مرکز آموزش این بندر جهت تحقق توانمند سازی منابع انسانی همواره بر اساس تدوین اهداف کمی و کیفی خود در راستای رسالت و چشم انداز سازمان و بهره گیری از جدیدترین سیستم های آموزشی، کمک آموزشی و اساتید مجرب برنامه هایی را فراهم نموده است.

وی در ادامه گفت: اجرای ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش در قالب بیش از ۵۰ دوره آموزشی ، اجرای برنامه تربیت و آموزش مدیران، بهره مندی از روش های جدید آموزشی مانند آموزش های الکترونیکی و تحقق سرانه آموزشی ۳۳ نفر ساعت آموزش در بندر شهید رجایی  از جمله این اقدامات بوده است.

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: مرکز آموزش این اداره کل به عنوان متولی اجرای دستورالعمل آموزشی کارکنان لجستیک بندری ایران، نظارت بر آموزش های کارکنان شرکت های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی را برعهده گرفته است.

وی اظهار کرد: برای ارتقای شایستگی کارکنان در این اداره کل دوره های پودمانی را با همکاری موسسات آموزشی (تحت نظارت)  از سال ۹۲ شروع به کار کرده است.

نوفرستی گفت: ۸۶ دوره آموزشی در زمینه لجستیک بندری، همایش گرمازدگی و همایش مشتری مداری از جمله دوره های بوده که در شش ماهه نخست سال جاری توسط مرکز آموزش بندر و یا شرکتهای مجاز آموزشی برگزار شده است.

این مقام مسوول اظهار داشت: مرکز آموزش بندر شهید رجایی به منظور ارتقای سطح دانش و توانمندی نیروهای حفاظتی شرکت های مستقر در بندر حدود ۲۰۰ نفر از نیروهای حفاظتی را در سال جاری مورد آموزش قرار داد.

شایان ذکر است، همیاری و معرفی مدرسان به  هنرستان علوم و فنون دریایی در ناحیه ۲ آموزش و پرورش هرمزگان با ۴۰ هنر جو و تجهیز کارگاه آموزش دریانوردی هنرستان از جمله اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان جهت گسترش و توسعه آموزش و پرورش در این استان بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.