| کد خبر: 155088 |

ارتقاء سطح شاخص های بهداشت محیط کار در بندر امام خمینی(ره)

همایش بررسی اختلالات شایع اسکلتی-عضلانی با همکاری مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE) بندرامام خمینی(ره) با هدف پیشگیری از بروز آسیب های بدنی کارکنان در محیط کار برگزار شد.

تین نیوز

همایش بررسی اختلالات شایع اسکلتی-عضلانی با همکاری مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE) بندرامام خمینی(ره) با هدف پیشگیری از بروز آسیب های بدنی کارکنان در محیط کار برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بندر امام خمینی، معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به  نتایج حاصل از بررسی های معاینات ادواری و مرخصی های استعلاجی کارکنان بیان داشت:  آسیب ها و بیماری های حاصل از عوارض اسکلتی- عضلانی که عمدتا ناشی از عدم رعایت اصول صحیح نشستن و راه رفتن است، درصد قابل توجهی از این مرخصی ها را به خود اختصاص داده و ضرورت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان در این زمینــــه احسـاس می شد.

سیدعلی سیاوش در ادامه افزود: این همایش با هدف ترویج فرهنگ تندرستی و به منظور آشنایی همکاران با اصول صحیح نشستن و کار با پایانه های تصویری نظیر رایانه و ... و کاهش عوارض ناشی ازآن، با بهره گیری از مدرس توانمند کشور،  طی بیستم آبان ماه  سال جاری برگزار گردید.

وی با اشاره به اهتمام این اداره کل به ترویج فرهنگ ورزش عمومی بین کارکنان و آموزش اصول تندرستی، تصریح کرد: نیل به هدف بهداشت محیط کار از اولویت های مهم واحد اداری و مالی  محســـــوب می شود که به این منظور با اتخاذ روش های آموزشی و پیشگیرانه به دنبال کاهش عوارض و بیماری های ناشی از محیط کار و ارتقاء هر چه بیشتر  سطح ایمنی و سلامت  کارکنان می باشیم.

یادآور می شود این اداره کل طی سال های اخیر بر اساس ارزیابی های شاخص های انجام شده در خصوص رعایت بهداشت محیط کار، موفق گردید رتبه های برتر  را  بین بنادر کشور به دست بیاورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.