| کد خبر: 153463 |

رشد 26درصدی صدور گواهینامه دریانوردی در اداره کل بنادر مازندران

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 26درصدی صدور گواهینامه دریانوردی در واحد آزمون و اسناد اداره کل طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد.

تین نیوز

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 26درصدی صدور گواهینامه دریانوردی در واحد آزمون و اسناد اداره کل طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران،سعید کیاکجوری با تشریح عملکرد قسمت آزمون و اسناد اداره کل در سال جاری افزود: با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته در بخش صدور اسناد دریانوردان و تأکید سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ارائه خدمات مطلوبتر به دریانوردان ، عملکرد قسمت آزمون و اسناد اداره کل در بخش صدور گواهینامه دریانوردی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 26 درصدی به 764 فقره افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت تعداد 976 گواهینامه سلامت پزشکی توسط پزشکان معتمد این اداره کل صادر شده است.

کیاکجوری افزود: طی شش ماهه اول سال جاری در بخش برگزاری آزمون های دریانوردی بر اساس شاخص نفر آزمون نیز با رشد 62 درصدی مواجه بوده ایم که این امر  رضایت 95 درصدی ارباب رجوع را در پی داشته است.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر مازندران یادآور شد:در بخش نظارت بر مراکز آموزشی، تعداد بازدیدهای حین دوره و ادواری از 33 بازدید به 94 بازدید افزایش یافته است که این تعداد بازدید مربوط به 105 دوره آموزشی برگزار شده توسط موسسات آموزش دریانوردی می باشد که با رشد 185 درصدی روبرو بوده است.

وی افزود: همچنین طی شش ماهه اول سال جاری، 45 مجوز برگزاری دوره آموزشی دریانوردی در رسته های عرشه و موتور، جانبی و صیادی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران برای مراکز آموزشی تحت نظارت استان صادر گردیده است.

گفتنی است در حال حاضر 7 مرکز آموزش دریایی معتبر در استان مازندران وجود دارد که از این تعداد 5 مرکز آموزشی دریایی شامل دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، مرکز آموزش تخصص های دریایی شرکت ملی نفتکش محمودآباد، دانشکده علوم دریایی دانشگاه صنعت نفت محمودآباد و همچنین دو مرکز آموزشی بخش خصوصی از اداره کل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران مجوز برگزاری دوره های آموزشی دریانوردی را دریافت نموده اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.