| کد خبر: 150191 |

تأکید مدیر کل بنادر مازندران بر ضرورت فرهنگسازی در زمینه اجرای الزامات HSE

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر ضرورت فرهنگسازی برای اجرای کامل الزامات سیستم نظام مدیریت HSE در بنادر نوشهر و فریدونکنار تأکید کرد .

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر ضرورت فرهنگسازی برای اجرای کامل الزامات سیستم نظام مدیریت HSE در بنادر نوشهر و فریدونکنار تأکید کرد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سیاوش رضوانی روز یکشنبه در نشست بررسی اقدامات صورت گرفته در زمینه استقرار HSE در بنادر تابعه اداره کل با اعلام این مطلب افزود : ریسک های موجود در بخش های مختلف باید به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد .

وی با اشاره به لزوم شناسایی ارزیابی ریسک ها خاطر نشان کرد : هرگونه بی احتیاطی موجب بروز سوانح می شود لذا باید اقدامات مورد نیاز جهت تشریح روش های اجرایی برای سناریوهای مختلف صورت پذیرد .

در ابتدای این نشست ، جواد ملکوتی مدیر پروژه استقرار HSE در بندر نوشهر به تشریح نتایج ارزیابی ریسک در این بندر طی 6 ماهه گذشته پرداخت .

وی بررسی نقاط ضعف و فرصت های بهبود از منظر سلامت ، ایمنی و محیط زیست در فعالیت های جاری بندر نوشهر ، بررسی مستندات موجود در جهت الزامات HSE ، برگزاری دوره های آموزشی و تشریح سیستم HSE و ارزیابی ریسک های آن جهت مسئولان HSE شرکت های پیمانکاری فعال در بندر و ... را از مهمترین اقدامات انجام شده در زمینه استقرار HSE در این بندرعنوان کرد .

ملکوتی،بروز رسانی الزامات قانونی ایمنی ، بهداشتی و زیست محیطی ، استانداردهای مدیریتی ، تشریح روش اجرایی نحوه ثبت و تجزیه و تحلیل حوادث بندری ، تشکیل کمیته راهبری HSE را از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا برشمرد .

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.