| کد خبر: 142626 |

تجلیل اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای

طی مراسمی با حضور مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، از خبرنگاران و نمایندگان رسانه های فعال در منطقه با اهدای لوح سپاس تقدیر گردید.

تین نیوز

طی مراسمی با حضور مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، از خبرنگاران و نمایندگان رسانه های فعال در منطقه  با اهدای لوح سپاس  تقدیر گردید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی، در جریان این مراسم معاون دریایی و بندری و جانشین مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی سخنانی  با اشاره به موفقیت های این اداره کل در جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی و توسعه ی زیرساخت ها و روساخت های این مجتمع بزرگ بندری و  ثبت شاخص های کم نظیر در ارائه خدمات دریایی و بندری به مشتریان، اطلاع رسانی به هنگام و انعکاس شایسته این دستاوردها را مرهون همکاری صمیمانه رسانه ها و آن را یکی از عوامل موفقیت برشمرد.

گرایلو با اشاره به رعایت سه اصل مهم  دقت، سرعت و صحت در مخابره ی اخبار، امانتداری را یکی از ویژگی های بارزی توصیف کرده که باعث جلب اعتماد مخاطبان و افزایش تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها  و بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات آنان می شود.

همچنین در این نشست صمیمانه که اکثر خبرنگاران  و نمایندگان  رسانه های فعال  در منطقه  حضور به هم رسانده بودند، مدیر روابط عمومی این اداره کل  با اشاره به سابقه ی همکاری رسانه ها در انعکاس  دستاوردها  و خدمات  ایبن اداره کل در مقاطع مختلف زمانی، از حسن تعامل  آنان در این حوزه تقدیر و تشکر نمود.

در جریان این مراسم  که همراه با برگزاری ضیافت شام به افتخار خبرنگاران و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بود،از داریوش اصغر زاده - از خبرنگاران کهنه کار و پیشکسوت عرصه ی خبر- با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.