| کد خبر: 134459 |

صدور مجوز بهره برداری حوضچه آبشیرین کن چابهار کنارک

مجوز بهره برداری حوضچه آبشیرین کن چابهار کنارک پس از بررسی مدارک و مستندات ارایه شده توسط کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر گردید.

تین نیوز
مجوز بهره برداری حوضچه آبشیرین کن چابهار کنارک پس از بررسی مدارک و مستندات ارایه شده توسط کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر گردید.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان با اعلام این خبر افزود : صدور مجوز بهره برداری حوضچه آبشیرین کن چابهار – کنارک واقع در ۳۰ کیلومتری غرب چابهار پس از بررسی های کارشناسی ،توسط کمیته صدور مجوز سازه های دریایی صادر گردید.

 

مهندس بهروز آقایی گفت : صدور هرگونه مجوز ساخت و بهره برداری از اسکله ها و تاسیسات ساحلی و دریایی در محدوده سواحل کشور به استناد بند ۲۲ از ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۴۸ مجلسین و ماده واحد مصوب شماره ۱۸۴۲۳ مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی صرفآ بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی می باشد .

 

بر همین اساس کمیته صدور مجوز سازهای ساحلی و دریایی به استناد دستورالعمل های قانونی ، رسیدگی به درخواست متقاضیان طرح های ساحلی را بر عهده دارد. ایشان افزود: این مجوز ها حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر می گردیده و همه ی فعالان در حوزه ی سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی می باشند.

 

وی تصریح کرد: پس از صدور مجوز بهره برداری سازه ها و تاسیسات دریایی ، کارگروه گشت و نظارت بر سواحل اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به صورت مستمر در زمانهای مختلف از سازه ها بازدید به عمل می آوردند تا ساخت و بهره برداری سازه مطابق مجوز صادر انجام شود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.