بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

رکوردزنی فرودگاه بین المللی اهواز در پرواز

یک هزار و ۶۰۰ پرواز داخلی و خارجی طی یک ماه اخیر در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز انجام شده که یک رکورد پروازی برای این فرودگاه محسوب می شود.

رکوردزنی فرودگاه بین المللی اهواز در پرواز
تین نیوز

مدیر کل فرودگاه های خوزستان گفت: یک هزار و ۶۰۰ پرواز داخلی و خارجی طی یک ماه اخیر در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز انجام شده که یک رکورد پروازی برای این فرودگاه محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی رزاز بیان کرد: در یک سال گذشته به طور متوسط میزان ورود و خروج پرواز در فرودگاه بین المللی اهواز ماهانه یک هزار و ۱۰۰ تا یکهزار و ۲۰۰ بوده است.

رزاز گفت: با توجه به ظرفیت فرودگاه بین المللی اهواز و تقاضای زیاد مردم برای پرواز به این فرودگاه با پیگیری استاندار و مدیر کل فرودگاه های استان شرایط برای افزایش پروازها در این فرودگاه فراهم شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسافران هیچگونه مشکلی برای پرواز به این فرودگاه به ویژه در زمینه تامین بلیط ندارند.

مدیر کل فرودگاه های خوزستان با اشاره به اینکه در ایام حج امسال نیز ۳۰ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه اهواز انجام می شود افزود: سه هزار و ۶۳۰ نفر در پرواز حجاج به مدینه منوره از فرودگاه اهواز جابه جا می شوند.

وی با بیان اینکه پروازهای خارجی به کشورهای عمان، کویت، استانبول نیز از فرودگاه بین المللی اهواز انجام می شود تصریح کرد: ۶۰ درصد از مسافران فرودگاه اهواز به دلایلی همچون کار و تحصیل ثابت هستند.

فرودگاه اهواز روزانه ۲۰ تا ۳۰ پرواز دارد و شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، ماهان، کاسپین،سپهران، ایران ایرتور، آتا، کارون، وارش، کیش ایر، قشم ایر، تابان و زاگرس در این فرودگاه فعال هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.