| کد خبر: 269452 |

صدور ۷۵ هزار برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در خوزستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از صدور بیش از ۷۵ هزار برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در استان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از صدور بیش از ۷۵ هزار برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فواد غزیعلی با اشاره به صدور ۷۵ هزار و ۹۵۰ برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در استان اظهار کرد: ۶۷ هزار و ۲۳۸ ناوگان سنگین و نیمه سنگین با مراجعه به مراکز معاینه فنی در مرحله اول قبول شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین ۸۷۱۲ دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین پس از اصلاح عیب قبول شدند که در مقایسه با سال قبل ۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به قبول نشدن ۱۰ هزار و ۷۲۱ دستگاه ناوگان نیز در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین، بیان کرد: در مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین، کیفیت آج لاستیک ها، شیشه ها، آینه ها، کمربند ایمنی، چراغ ها، کپسول آتش نشانی، موارد ایمنی داخل خودرو و آزمون های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ ها، تست آلایندگی و تست نور مورد بررسی قرار می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.