| کد خبر: 260917 |

۲۶ پروژه در بنادر خوزستان برای ۲ هزار و ۸۸۵ نفر استغالزایی می کند

وزیر راه و شهرسازی در سفر به خوزستان ۲۶ پروژه سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی به ارزش ۵۹ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد که اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۸۵ نفری در بنادر خوزستان را به همراه دارد.

تین نیوز

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و بازدید از تجهیزات استراتژیک این بندر بزرگ تجاری کشور، در سالن جلسات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان برای انعقاد تفاهم نامه پروژه های سرمایه گذاری بندر امام خمینی(ره) با بخش خصوصی و نیز افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه های بنادر شادگان، خرمشهر، آبادان، اروند کنار و چوئبده، حضور یافت. در انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری و بهره برداری از پایانه مواد معدنی بندر امام خمینی(ره) به ارزش ۸ هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغالزایی ۲۰۰ نفری بین اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه که با حضور مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی کشور و خوزستان برگزار شد، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان دو تفاهم نامه با بخش خصوصی انعقاد کرد.

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری و بهره برداری از پایانه شماره یک غلات بندر امام خمینی(ره) به ارزش ۱۲ هزار میلیارد ریال با پیش بینی اشتغالزایی ۱۵۰ نفری بین اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با شرکت کشت و صنعت اکسون، انجام شد.

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری و بهره برداری از پایانه مواد معدنی بندر امام خمینی(ره)

از دیگر پروژه ها انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری و بهره برداری از پایانه مواد معدنی بندر امام خمینی(ره) به ارزش ۸ هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغالزایی ۲۰۰ نفری بین اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، انجام شد.

در این مراسم در بخش توسعه، تجهیز و نگهداری زیرساخت بندر خرمشهر، ارتقا شبکه اطفا حریق، ساختمان های چند منظوره، بهسازی ترمینال مسافری، دیوارهای پیرامونی و درهای ورود و خروج و انبار به ارزش ۲ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال، به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و بهره برداری آنها آغاز شد.

از دیگر پروژه ها، احداث شبکه برق رسانی و اتصال فیبر نوری به طول ۱۴ کیلومتر در بندر تجاری شادگان به ارزش ریالی ۸۰۰ میلیارد بود که افتتاح و بهره برداری آن آغاز شد.

بهره برداری و افتتاح انبار کالا و اجرای فاز دوم تعمیرات راه دسترسی به بندر آبادان به ارزش ریالی یک هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال، اسکله بتنی هزار تنی و بهسازی محوطه های بندر اروند کنار به ارزش ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال و احداث اسکله بتنی قدیم و بهسازی محوطه های بندر چوئبده به ارزش ۶۸۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی و به صورت ویدئو کنفرانس، انجام شد.

در سفر وزیر راه و شهرسازی که به مناسبت هفته دولت به خوزستان انجام گرفت، در مجموع ۲۶ پروژه سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی به ارزش ۵۹ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۸۵ نفری در بنادر خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها، انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.