| کد خبر: 247086 |

ناوگان اتوبوسرانی اهواز جوان می‌شود

معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز گفت: با دریافت هشت دستگاه اتوبوس جدید، فرآیند اضافه شدن ۵۷ اتوبوس خریداری شده به ناوگان حمل ونقلی این کلان شهر آغاز شد.

تین نیوز

معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز گفت: با دریافت هشت دستگاه اتوبوس جدید، فرآیند اضافه شدن ۵۷ اتوبوس خریداری شده به ناوگان حمل ونقلی این کلان شهر آغاز شد.

به گزارش تین نیوز، مهدی آذربایجانی اظهار کرد: در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ پیگیری های لازم برای خرید اتوبوس به پایان رسید و سرانجام با پرداخت سهم شهرداری، بخشی از هزینه ها برای خرید ۶۵ دستگاه اتوبوس پرداخت شد.

وی افزود: سرانجام پس از انجام پیگیری ها، شهرداری اهواز نخستین مرحله از اتوبوس های خریداری شده به تعداد هشت دستگاه را دریافت کرد و ۵۷ دستگاه دیگر نیز به مرور به ناوگان حمل ونقلی این کلان شهر اضافه می شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز با بیان اینکه با خرید ۶۵ دستگاه اتوبوس جدید، بخشی از مشکلات حمل ونقل عمومی شهر اهواز برطرف می شود، ادامه داد: درصدد هستیم با فروش اوراق مشارکت به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان تعداد بیشتری اتوبوس خریداری کنیم تا سرویس دهی اتوبوس های شهری در اهواز متناسب با جمعیت آن باشد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق اتوبوس ها و نحوه ورود به ناوگان حمل ونقل شهری توسط معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اهواز انجام خواهد شد، گفت: با وجود تمام مشکلاتی که شهر اهواز با آن ها روبه رو است، مشکل کمبود اتوبوس از دید مدیران شهری مغفول نماند و به ترتیب اولویت در حال رفع مشکلات ناوگان حمل ونقل شهری اهواز هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.