| کد خبر: 177476 |

◄ آغاز عملیات ایجاد فضای سبز بلوار ورودی فرودگاه آبادان

عملیات ایجاد فضای سبز بلوار ورودی فرودگاه آبادان آغاز شد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه آبادان گفت: طرح احیا و ایجاد فضای سبز فرودگاه آبادان با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در حال انجام است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه آبادان، محمدرضا رضایی گفت: طرح احیا و ایجاد فضای سبز در ادامه‌ی بهبود وضعیت فضای سبز محوطه فرودگاه در بخش بلوار ورودی آغاز شد.

رضایی اظهار داشت: طرح احیاء و ایجاد فضای سبز با آغاز عملیات تغییر کالبد فیزیکی محوطه پارکینگ فرودگاه کلید خورد و با رویکرد زیباسازی برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا رسید.

مدیر فرودگاه آبادان گفت: در حال حاضر طرح فضای سبز پارکینگ خودرویی در مرحله توسعه و نگهداری است و درحالی‌که پروژه به‌طور کامل به پایان نرسیده است اما فضای سبز ایجادشده شرایط متفاوتی را ایجاد کرده‌ است.

وی اضافه کرد: در مراحل مختلف بیش از 7000 اصله نهال و بیش از 800 جعبه گل جهت توسعه، احیاء و ایجاد فضای سبز فرودگاه کاشته شده است.

رضایی تصریح کرد: در ادامه اجرای پروژه فضای سبز فرودگاه طرح احیا و ایجاد فضای سبز بلوار ورودی با همکاری شهرداری مینوشهر آغاز شد.

مدیر فرودگاه آبادان با تاکید بر اهمیت زیباسازی محیط و قدردانی از همکاری شهرداری مینوشهر اظهار داشت: این طرح با عملیات خاک‌ریزی خاک نباتی در حال پیش‌روی است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌جواری فرودگاه با مینوشهر منطقه‌ای با پتانسیل‌ها و استعدادهای بالقوه و قطب گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند فرصت و امتیازی ویژه است.

ایشان اضافه کرد: شرایط ویژه این منطقه در استان خوزستان به لحاظ هم‌جواری با مرز آبی و زمینی کشورهای همسایه می‌تواند فرودگاه آبادان را به‌عنوان معبر اصلی گردشگران کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تبدیل کند.

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به چشم‌انداز مثبت این طرح گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.