| کد خبر: 154488 |

رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:

رفع کلیه محدودیت‌های ترافیکی اربعین در محورهای خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تمام محدودیت‌های ترافیکی در محورها و مسیرهای درون‌شهری و برون‌شهری مربوط به ایام اربعین در استان خوزستان، از روز گذشته رفع شدند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تمام محدودیت‌های ترافیکی در محورها و مسیرهای درون‌شهری و برون‌شهری مربوط به ایام اربعین در استان خوزستان، از روز گذشته رفع شدند.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته کلیه محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام اربعین در مسیرها و محورهای مواصلاتی درون‌شهری و برون‌شهری در سطح استان رفع شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ محدودیت ترافیکی مربوط به ایام اربعین در خوزستان وجود ندارد و محدودیت‌های ترافیکی موجود نظیر ممنوعیت تردد تریلرها و تانکرهای سوخت از جاده قدیم اهواز - سربندر که ویژه ایام اربعین نیستند و جزو محدودیت‌های همیشگی هستند، همچنان برقرارند.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به بازگشت بیش از 80 درصد از زوار خروجی از مرزهای شلمچه و چذابه به استان عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک در تمام محورها و مسیرهای ارتباطی در سطح استان خوزستان، روان است و مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

دولتشاهی اظهار کرد: در حال حاضر حدود یک هزار دستگاه خودرو در پارکینگ پایانه مرزی چذابه وجود دارد و همچنین بر اساس آمار شب گذشته حدود دو هزار دستگاه خودرو در پارکینگ پایانه مرزی شلمچه وجود داشته است و پارکینگ‌ها موظفند که تا زمان تحویل آخرین خودرو به فعالیت خود در مرز ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.