| کد خبر: 154356 |

ضمن تاکید بر حفظ برجام و ضرورت سفرش به تهران؛

تخلیه تدریجی توقفگاه های مرزی در خوزستان

رییس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به بازگشت زائران به وطن روند تدریجی تخلیه خودروها از 2 توقفگاه مرزی چذابه و شلمچه ادامه دارد و ترافیک نیز در مسیر برگشت از این مرز روان است.

تین نیوز

رییس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به بازگشت زائران به وطن روند تدریجی تخلیه خودروها از 2 توقفگاه مرزی چذابه و شلمچه ادامه دارد و ترافیک نیز در مسیر برگشت از این مرز روان است.

سرهنگ رضا دولتشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بازدید امروز از جاده های منتهی به 2 گذرگاه مرزی چذابه و شلمچه شاهد ترافیک روان و عادی بودیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت جاده ای که در هفته اخیر تا روز گذشته در 2 محور مذکور اعمال می‌ شد گفت: تاکنون هیچ محدودیتی در هیچکدام از جاده ها نداریم و تردد به خوبی در حال انجام است.

وی بیان کرد: روند تدریجی خروج خودروهای زائران از توقفگاه ‌ها نیز آرام ارام در حال انجام است و هم اکنون تنها حدود 2 تا سه هزار خودرو در توقفگاه ها باقی مانده است که بخش زیادی از آنها امروز خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به توسعه زیرساخت های جاده ای نسبت به اربعین پارسال، میزان تصادفات در این جاده ها کاهش چشگیری داشته که آمار رسمی به زودی منتشر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بارندگی صبح امروز در برخی نقاط خوزستان گفت: بارندگی در جاده های شمالی و کوهستانی خوزستان مشکلاتی در تردد ایجاد کرد چرا که با نخستین بارندگی جاده لغزنده شده و موجب تصادفات خسارتی می شود.

وی با اشاره به وقوع چند مورد واژگونی خودرو در جاده ایذه به دهدز و جاده های باغملک و میداود به خاطر بارندگی، به همه رانندگان توصیه کرد هنگام رانندگی در بارندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.