| کد خبر: 145359 |

مدیرکل راه‌آهن جنوب خبر داد:

۲میلیون تن شمش آهن توسط خطوط ریلی جنوب جابه‌جا می‌شود

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: شرکت فولاد خوزستان برای صادرات 2میلیون و 700هزار تن برنامه دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 2 میلیون تن آن توسط راه‌آهن جنوب صادر خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: شرکت فولاد خوزستان برای صادرات 2میلیون و 700هزار تن برنامه دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 2 میلیون تن آن توسط راه‌آهن جنوب صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم درویش‌زاده با اشاره به بازدید از خط دوم راه آهن اهواز به سربندر اظهار کرد: با توجه به جابه‌جایی شمش آهن از سربندر به بندر امام و از آنجا به اسکله‌های صادراتی، در صورت احداث خط آهن دوم از سربندر تا پایانه صادراتی این بار (شمش) از طریق خطوط ریلی جابه‌جا و از انجام مأموریت‌های اضافی جلوگیری و در عملیات حمل و نقل تسریع می‌شود.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان صادرات 2میلیون و 700 هزار تن شمش آهن را در طول برنامه یکساله در دست اجرا دارد که طبق برنامه 2میلیون تن آن از طریق شبکه خطوط ریلی راه‌آهن جنوب جابه‌جا خواهد شد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب با اشاره به مزیت جابه‌جایی بار شمش آهن از طریق خطوط ریلی به دلیل ایمنی آن نسبت به حمل بار شمش از طریق تریلی در جاده‌ها گفت: با توجه به حجم بار شمش صادراتی فولاد خوزستان قرار بر این شد تا تمام این بار از طریق شبکه ریلی راه‌آهن جنوب جابه جا شود.

درویش‌زاده با بیان این‌که جابه‌جایی شمش آهن با توجه به خطرات جانی آن برای افراد و مسافران در جاده‌ها از طریق تریلی با موافقت و مصوبه شورای ترافیک خوزستان ممنوع شد، تصریح کرد: امسال 600 هزار تن پودر سنگ که از طریق دریا به بندر عباس و از آنجا به بندر امام منتقل می‌شود، از بندر امام از طریق خطوط ریلی راه‌آهن جنوب به فولاد خوزستان می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.