| کد خبر: 180349 |

این هم ٩ خودروی ارزان تر از پراید!

پراید، یکی از نخستین محصولات کیا موتورز بود که نزدیک به دودهه قبل میهمان مشتریان ایرانی شد اما این خودروی پرحاشیه که این روزها بیشتر از هر زمانی کیفیتش زیر سوال رفته، قرار بود که خط تولیدش تا پایان امسال متوقف شود اما حالا که کمتر از ٣ماه به پایان سال باقی مانده، نه تنها خبری از توقف خط تولید نیست.

تین نیوز
«پراید ارزان قیمت است و قابل جایگزینی نیست.» این مهمترین دفاع مدیران ایرانی از خودروی پرحاشیه ای است که نزدیک به دودهه است در خیابان های ایران جولان می دهد. حالا پراید دیگر آن خودروی نسبتا ارزان سابق هم نیست و در بازار آزاد به ٣٨ میلیون تومان رسیده است.

به گزاش افتاب نیوز : این موضوع درحالی رخ می دهد که در بازار جهان، گزینه های زیادی برای مشتریان کم پول وجود دارد. این گزینه ها به اندازه ای متنوع است که اگر بخواهیم با همین وضع بازار ارز و جهش دلار به نمایشگاه های خودروی خارجی سر بزنیم، می توانیم با سرمایه ای کمتر از ٢٠ میلیون تومان دست پر برگردیم و حداقل خودروهای دست دوم کم سن و سال اما نسبتا باکیفیتی خریداری کنیم.

میهمان وفادار ایرانی ها

پراید، یکی از نخستین محصولات کیا موتورز بود که نزدیک به دودهه قبل میهمان مشتریان ایرانی شد اما این خودروی پرحاشیه که این روزها بیشتر از هر زمانی کیفیتش زیر سوال رفته، قرار بود که خط تولیدش تا پایان امسال متوقف شود اما حالا که کمتر از ٣ماه به پایان سال باقی مانده، نه تنها خبری از توقف خط تولید نیست، بلکه جاده مخصوص نشین ها بر طبل افزایش قیمت این محصول می کوبند. پراید که هم اکنون قیمت کارخانه ای آن بین ٢٢ تا ٢٣,٥ میلیون تومان است، نرخ آن در بازار آزاد به ٣٨ میلیون تومان هم می رسد. یکی از ادعاهای خودروسازان داخلی برای فرار از شکایات مردم درخصوص قیمت بالا و کیفیت پایین خودروهای داخلی این است که در هیچ نقطه ای از این عالم خودرویی به مانند پراید پیدا نمی کنید که این قدر ارزان بوده و به این اندازه مجهز باشد! یعنی در رده قیمتی زیر ٢٥ میلیون تومان، تنها گزینه مناسبی که برای شما خریداران ایرانی وجود دارد، همین خودرو است و بس. اما درحالی مشتریان ایرانی با بودجه کمتر از ٢٥ میلیون تومان هیچ حق انتخاب دیگری ندارند که با همین بودجه در بازارهای جهانی می توانید انتخاب های متعددی داشته باشید.

منبع: افتاب نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.