| کد خبر: 167732 |

◄ خط‌کشی 15 هزار کیلومتری راه‌های خراسان شمالی

در طرح نوروزی سال جاری، 15 هزار و 100 کیلومتر خط‌کشی در محورهای استان خراسان شمالی انجام شد.

تین نیوز

در طرح نوروزی سال جاری، 15 هزار و 100 کیلومتر خط‌کشی در محورهای استان خراسان شمالی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، گفت: در این مدت، 62 مورد تعمیرات شبکه روشنایی و چراغ چشمک‌زن، 4هزار و 109 مورد شست‌وشوی علائم و 12 هزار و 550 مترمربع لکه‌گیری در سطح جاده‌های استان اجرا شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  خراسان‌شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم افزود:برای تأمین ایمنی ترددهای جاده‌ای، 3382 عدد علائم افقی و عمودی و 1635 عدد رفلکتور و استوانه ایمنی نیز در محورهای استان نصب شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی با اشاره به نصب 262 بنر ایمنی و هشداری و بیلبوردهای جاده‌ای، نصب و تعمیرات حفاظ (گاردریل و نرده پل) به طول 362 متر را از دیگر اقدامات نوروز امسال عنوان کرد و افزود:11 نمایندگی فعال امداد خودرو برای خدمات‌رسانی به رانندگان، 55 دستگاه خودرو را تعمیر کردند.

وی گفت:همچنین 2500 بروشور حقوق مسافر، 5000 بروشور اطلاعات راهداری، 5هزار نقشه استان و ایران و هزار بروشور پیام‌های ایمنی میان مسافران عبوری از استان توزیع شد.

بدیعی مقدم اعلام کرد:برای معرفی استان به مسافران، هزار عدد لوح فشرده جاذبه‌های گردشگری، دوهزار عدد لوح فشرده سامانه 141 و 5هزار بسته سوغاتی استان با درج شعار ایمنی نیز به مسافران اهدا شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی تأمین مکان‌های اقامه نماز برای مسافران را از دیگر اقدامات در طرح نوروزی عنوان کرد و گفت:12 مکان ازجمله مجتمع‌های خدماتی- رفاهی و نیز راهدارخانه‌ها برای اقامه نماز مهیا شد.

وی افزود:در نوروز امسال، از 225 دستگاه ماشین‌آلات راهداری استفاده و 317 نفر از راهداران به مسافران خدمات‌رسانی کردند و 22 اکیپ راهداری 19 محور اصلی و فرعی به طول 6هزار و 12 کیلومتر را تحت پوشش گرفتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.