| کد خبر: 251262 |

عضو شورای شهر مشهد:

برخی معابر شهری در مواقع بحرانی قابل بهره برداری نیستند

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد مقدس گفت: بارندگی و شرایط جوی اخیر نشان داد که در شرایط بحرانی نمی توان روی ظرفیت برخی از معابر شهری همچون بلوار "نماز" و تقاطع "جهاد" حساب جدی باز کرد و باید نسبت به اتخاذ تمهیدات جدی برای رفع مشکلات آنها اقدام کنیم.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد مقدس گفت: بارندگی و شرایط جوی اخیر نشان داد که در شرایط بحرانی نمی توان روی ظرفیت برخی از معابر شهری همچون بلوار "نماز" و تقاطع "جهاد" حساب جدی باز کرد و باید نسبت به اتخاذ تمهیدات جدی برای رفع مشکلات آنها اقدام کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا از مشهد، ایمان فرهمندی با اشاره به بارش های اخیر و کاهش محسوس هوا طی روزهای اخیر در مشهد، اظهارکرد: براساس پیش‎ بینی های صورت گرفته، فعالیت نیروهای حوزه های حمل ونقل و ترافیک و همچنین خدمات شهری از ۳شنبه هفته گذشته آغاز شده و از ساعات اولیه بارش برف، عملیات خدمات رسانی برای بازگشایی معابر انجام شد.

وی با بیان اینکه در روز اول با توجه به حجم بارش و شرایط ویژه حاکم، کار برای نیروهای شهرداری سخت شد، گفت: با این وجود، همکاران ما به سرعت به شرایط مسلط شدند و شرایط را مدیریت کردند؛ معدود معابری که مشکل داشتند نیز بازگشایی شدند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به رصد میدانی که از مرکز کنترل ترافیک به سطح شهر داشت و بازدید از شرکت اتوبوسرانی، افزود: حوزه های مختلف اعم از اتوبوسرانان، تاکسیرانان و راهبران مترو و ... همگی در شرایط سخت جوی حاکم، تلاش فوق العاده ای برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی داشتند.

فرهمندی تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری نیز در این ایام کمک ویژه ای به حوزه خدمات شهری، به منظور تسریع در بازگشایی معابر و عملیات یخ زدایی داشت.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از یخ زدگی ریل های قطارشهری، همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خود را انجام دادند تا ریل گرم بماند، گفت: همکاران حوزه فنی اتوبوسرانی در بخش سازمانی و خصوصی نیز پیوسته تلاش مستمر داشتند تا با حداکثر ظرفیت خدمات رسانی صورت گیرد.

فرهمندی افزود: تاکسیرانان نیز علیرغم اینکه ناوگان شخصی دارند، تلاش کردند در حد امکان، در شهر فعال باشند و خوشبختانه کمبود ویژه ای به جهت زیرساخت حمل ونقلی در سطح شهر نداشتیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: تمامی این اقدامات و تلاش های صورت گرفته و خدمات رسانی که به شهروندان مشهدی انجام شده، نشان از آمادگی مجموعه همکاران ما در شهرداری و بهره گیری از تجربیات قبلی و دانش آنهاست که قدردان هستیم.

فرهمندی همچنین گفت: بارندگی و شرایط جوی اخیر نشان داد که در شرایط بحرانی نمی توان روی ظرفیت برخی از معابر شهری همچون بولوار "نماز" و تقاطع "جهاد" حساب جدی باز کرد و باید نسبت به اتخاذ تمهیدات جدی برای رفع مشکلات آنها اقدام کنیم.

وی افزود: در طراحی معابر و تقاطع های آتی باید دقت نظر بیشتری صورت گیرد تا در شرایط مختلف بتوان از آنها بهره برداری کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.