| کد خبر: 200588 |

بهای بلیط اتوبوس‌ مشهد افزایش پیدا نمی‌کند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در کشور شاهد افزایش سوخت بوده‌ایم اما قرار نیست این امر منجر به افزایش بهای بلیط اتوبوس در مشهد شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در کشور شاهد افزایش سوخت بوده‌ایم اما قرار نیست این امر منجر به افزایش بهای بلیط اتوبوس در مشهد شود.

مهدی حسینی‌پویااظهار کرد: سامانه (UTCMS.IR) متعلق به سازمان شهرداری‌ها است. براساس این سامانه سهمیه‌ سوخت، لاستیک و مزایای تامین اجتماعی به رانندگان تخصیص داده خواهد شد.

وی افزود: رانندگان ناوگان شاغل درحوزه حمل‌و نقل درون‌شهری برای برخورداری از مزایای فوق باید خود را در این سامانه ثبت‌نام کنند. همچنین برای تکمیل و تائید اطلاعات ضروری در زمینه پروانه اشتغال به کار رانندگان و پروانه فعالیت ناوگان از این سازمان اقدامات لازم را انجام دهند.

4.5 درصد افزایش مسافر داشته‌ایم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: با توجه به افزایش سوخت شاهد افزایش مسافر در حدود  4.5 درصد بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم این افزایش به 5 درصد نیز برسد. 

حسینی‌پویا ادامه داد: شهرداری در راستای افزایش تعداد مسافران، 120 دستگاه اتوبوس را بعد از گذراندن پروژه بازسازی (بالابردن کیفیت اتاق، موتور، سیستم گرمایشی) وارد چرخه اتوبوس‌رانی کرده و همچنین 40  اتوبوس دیگر به این تعداد اضافه شده است.

وی ادامه داد: برای سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها تمهیدات لازم انجام شده است. همه اتوبوس‌ها دارای سیستم گرمایشی هستند و در صورت مشاهده نقص در این سیستم به تعمیرگاه اتوبوسرانی فرستاده می‌شوند.

 مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در کشور شاهد افزایش سوخت بوده‌ایم اما قرار نیست این امر منجر به افزایش بهای بلیط اتوبوس شود. هیچ‌گونه صحبتی در این زمینه نشده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.